Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان -
مسابقه فوتسال در سالن ورزشی شهید توکل مصطفی زاده برگزار گردید که تیم معاونت پشتیبانی مقام اول این مسابقات را کسب نمود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مسابقه فوتسال در سالن ورزشی شهید توکل مصطفی زاده برگزار گردید که تیم معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش مقام اول این مسابقات را کسب نمودو تیم های آموزش و پرورش ناحیه دو و معاونت تربیت بدنی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر مبنای این خبر این مسابقه بین تیم های اداره آموزش و پرورش نواحی یک و دو خرم آباد ، آموزش و پرورش عشایری ، دانشگاه پیام نور ، دانشگاه پردیس فرهنگیان و دو تیم از اداره کل آموزش و پرورش برگزار گردید.

 

46

 

کلید واژه‌ها : استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم در استان اصفهان


رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این آزمون تنها در پایه‌های دهم و یازدهم برگزار می‌شود و پایه‌های دوازدهم آزمون شبه نهایی ندارند.


عباس سلطانی افزود: آزمون شبه نهایی باهدف آمادگی دانش‌آموزان با آزمون‌های شبه نهایی و فرایند برگزاری این آزمون‌های اجرایی می‌شود.


وی گفت: طراحی سؤالات از طریق مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش صورت‌گرفته و دبیرخانه‌های دروس مختلف در استان‌ها طراحی را عهده‌دار هستند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: ثبت‌نام برای ترمیم نمره و ایجاد سابقه از روز شنبه اول اردیبهشت‌ماه و به مدت ۱۰ روز فعال است و داوطلبین می‌توانند از طریق سامانه my,medu,ir اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام
  • آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم در استان اصفهان
  • لغو تمامی مرخصی های دست اندرکاران آموزش و پرورش
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • اجتماع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود
  • اجتماع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود
  • تکریم مقام معلم در اداره‌ها و نهاد‌های مختلف فارس
  • افتتاح مجموعه ورزشی مرحوم مهجوری در قم