Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: میزان زمین‌های مورد اختلاف اوقاف و منابع طبیعی استان اصفهان ۱۲ هزار هکتار است.

محمدحسین شاملی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اختلافات حقوقی بین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان بر سر اراضی موقوفه وجود داشته است، اظهار داشت: مجموع زمین‌های مورد اختلاف استان اصفهان در این زمینه ۱۲ هزار هکتار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بر اساس تفاهم‌نامه سازمان منابع طبیعی و سازمان اوقاف تعیین تکلیف عرصه‌های وقفی در استان اصفهان صورت گرفت، ابراز داشت: بر اساس این تفاهم نامه تصرفاتی که قبل از سال صورت گرفته بود احیا شد و آنچه که احیا نشده بود به عنوان عرصه ملی باقی ماند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با اشاره به اینکه حریم همه امامزاده‌های استان اصفهان مشخص شد، تصریح کرد: حریم همه امام‌زاده‌های استان اصفهان مشخص شده و دیگر مشکلی در این زمینه نداریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر صدور سند برای ۷۵ درصد از اراضی مورد اختلاف اوقاف و اداره منابع طبیعی انجام شده است، افزود: مابقی عرصه ها نیز تا پایان سال جاری سند دار خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای اجرای حکم قضایی   اراضی ملی به مساحت تقریبی ۳ هکتار، واقع در پارسل ۴۳ سری ۶ هفت خال روستای چورت شهرستان ساری رفع تصرف شد.

این عملیات با حضور سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی شهرستان حوزه استحفاظی شویلاشت، مامورین پاسگاه گرماب، نیرو‌های شرکت مجری طرح انجام و اعاده به وضع سابق شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • هدر رفت باران در روزگار کم‌آبی
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • ظرفیت مراتع جنوبی ورامین ۳۳ هزار رأس دام است
  • ادعای یک مسئول؛ درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند + فیلم
  • نابودی در کمین درختان زاگرس+ فیلم
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • تخریب دیوار سنگی در چرام برای رفع تصرف اراضی ملی
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی چرام