Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت، نسخه الکترونیک کتاب «فوق استراتژیک» نگاهی به تحولات یمن، کاری از معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین را برای شناخت هرچه بیشتر کشور یمن به اشتراک گذاشت.

"کتاب فوق استراتژیک" شامل پنج بخش است:

بخش اول : تاریخ و جغرافیای کشور یمن

بخش دوم : وضعیت اقتصادی یمن

بخش سوم: شیعیان یمن

بخش چهارم : اهمیت استراتژیک و ژئو پلیتیک یمن

بخش پنجم : تحولات و درگیری های جاری یمن

برای دانلود نسخه الکترونیکی این کتاب می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید:

دریافت کتاب فوق استراتژیک

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی ۲۸۶۴ نیروگاه کوچک‌ مقیاس در کشور ساخت

رئیس سازمان بسیج سازندگی، گفت: در یک سال گذشته تعداد ۲ هزار و ۸۶۴ نیروگاه کوچک‌مقیاس در سطح کشور راه‌اندازی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار محمد زهرایی در آیین افتتاح 213 نیروگاه خورشیدی کوچک‌ مقیاس در سطح روستاهای استان سمنان، اظهار داشت: در یک سال گذشته تعداد 2 هزار و 864 نیروگاه کوچک‌مقیاس در سطح کشور راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به عملکرد درخشان استان سمنان در راه‌اندازی نیروگاه‌های کوچک‌مقیاس روستایی تصریح کرد: از این تعداد 213 نیروگاه در استان سمنان است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه در مورد نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس خانگی ما در مجلس مصوبه‌ای را گذراندیم برای اینکه بسیج سازندگی از تسهیلات بهره‌مند شود عنوان کرد: تعداد زیادی از نیروگاه‌ها را راه‌اندازی کردیم، اما متأسفانه تسهیلات به دستمان نرسید، ولی از آنجایی‌که باید این مسیر را ادامه می‌دادیم و متوقف نمی‌شدیم.

زهرایی اضافه کرد: از تبصره 16 و 18 و امسال هم از تبصره 2 که در اختیارداریم و بخشی از آن‌هم در اختیار استانداران است که جا دارد از استاندار سمنان تشکر کنم که همت کردند و تسهیلات گذاشتند برای نیروگاه‌های خورشیدی این طرح را در سراسر کشور آغاز کردیم و امروز شاهد این موفقیت مهم در استان سمنان هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی کشور برای توسعه نیروگاه‌های کوچک‌مقیاس خورشیدی در استان‌ها، تصریح کرد: امسال هم در دستور کار قرار گرفته است تا برخی از استان‌هایی که کویری هستند و ظرفیت بالایی دارند مثل استان یزد، اصفهان، سمنان و خراسان رضوی و جنوبی این اقدام انجام شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی، عنوان کرد: در این استان‌ها‌ هم از تسهیلات دولت و استانداری‌ها و هم عددی خودمان از تبصره دو کمک کنیم و عدد بالاتری محقق کنیم تا این کار آورده‌اش برای مردم محقق شود.

زهرایی ضمن قدردانی از استاندار سمنان به سبب حمایت ویژه در تخصیص اعتبار برای ایجاد نیروگاه‌های کوچک‌مقیاس، گفت: در حال حاضر در کشور 45 هزار متقاضی شناسایی و تشکیل پرونده داده‌اند به‌ علاوه شرکت‌هایی که واجد شرایط هستند.

وی با بیان اینکه بروکراسی اداری و دیوانسالاری در این سازمان جایی ندارد، تصریح کرد: یک‌سوی بسیج سازندگی مردم هستند و در سوی دیگر این سازمان، نعمت ولایت است و این سازمان درواقع حلقه میانی بین امام، ولایت و امت است و این را باید قدر بدانیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی، بیان کرد: اگر بسیج سازندگی موفقیتی به دست آورده است به دلیل توفیقاتی بوده که مردم مشارکت کرده‌اند و نفس گرم ولی آن بوده است.

 انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی ۲۸۶۴ نیروگاه کوچک‌ مقیاس در کشور ساخت
  • نشست خبری مسوول سازمان بسیج سازندگی البرز
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای
  • فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با نصب همراه بانک رسالت ایفون
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام