Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار هندیجان گفت: مصالح لازم در مسیر زائران اربعین حسینی از شهر هندیجان تا امامزاده میر نعمان(ع) را تأمین کرده‌ایم و خوشبختانه در خدمت به زائران اربعین حسینی پیش‌قدم هستیم.

کوروش حشم‌دار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر هندیجان اظهار داشت: اربعین حسینی نماد وحدت اسلامی و بر حق بودن مذهب اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است و شیعیان مولا حضرت علی (ع) بر حق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای خدمات‌رسانی مناسب و ایجاد محل‌های سرویس بهداشتی، تأمین آب مصرفی شهرداری هندیجان همیشه پیش‌قدم بوده و مصالح موردنیاز ساخت سرویس‌های بهداشتی را تقبل کرده که از هفته‌های گذشته تحویل متولیان داده‌ شده است.

شهردار هندیجان بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی نماد اقتدار، وحدت، تأمین‌کننده امنیت و صلابت زائران حضرت سیدالشهدا(ع) در ایران اسلامی و دیگر مناطق جهان است بنابراین همه ما مسئولان باید بهترین خدمات را به زائران اباعبدالله الحسین (ع) فراهم کنیم.

وی گفت: هر ساله در شهر ولایت‌مدار هندیجان از بامداد روز اربعین حسینی مردم عزیز به‌صورت پیاده‌روی از شهر به‌سوی امامزاده میرنعمان (ع) حرکت می‌کنند و مسیر 10 کیلومتری را پیموده تا در جوار آن امامزاده مشغول عزاداری و احیایی روز اربعین حسینی شوند.

حشم‌دار عنوان کرد: در مسیر 10 کیلومتری از شهر هندیجان تا امامزاده میرنعمان (ع) هیچ‌گونه سرویس‌دهی وجود ندارد، بنابراین ما با همکاری مسئولان شهر در سه‌ نقطه مصالح مورد نیاز ساخت سرویس‌های بهداشتی را تقبل کرده‌ایم.

وی افزود: همکاری با موکب‌داران در ورودی و خروجی‌های شهر در ماه محرم، نظافت محل اسکان موکب‌داران، آماده‌سازی مسیر پیاده‌روی به‌سوی امامزاده میرنعمان (ع) از جمله اقدامات شهرداری هندیجان است.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,52,57,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج