Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدجواد جهانگیرزاده معاون اجرایی و حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به همراه محمد بهرامی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در بیمارستان الحسین علیه‌السلام شهر کربلا از بیماران ایرانی بستری شده در این بیمارستان عیادت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، خادمان آستان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در این دیدار پرچم بارگاه این آستان مقدس را در دست داشتند که بیماران از آن تبرک جستند.

بر اساس این گزارش، در این بازدید بسته‌های تبرکی آستان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها  بین بیماران و کادر درمانی این بیمارستان توزیع شد.

در پایان بازدید مدیر موکب آستان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با اهدای هدایایی از حسنی مسؤول کادر درمانی جمعیت هلال احمر مستقر در بیمارستان الحسین علیه‌السلام تجلیل کرد.

لازم به ذکر است، درمانگاه درمانی موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ در طول روز با حضور ۴۵ نفر از پزشکان و بهیاران مختلف خدمات بسیاری را به زائران اربعین حسینی ارائه می‌دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب  در شیراز ، گفت: به همت یک خانواده نیکوکار عرصه سلامت فارس با نیت ارائه خدمات با کیفیت‌تر به بیماران، برای توسعه و تجهیز بیمارستان و رفع کمبود‌ها و نیاز‌های این بیمارستان، ۱۰ میلیارد ریال به بیمارستان حضرت زینب (س) اهدا شده است.
سهیلا رفیعی افزود: این تجهیزات شامل دستگاه «انکوباتور نوزاد»، دستگاه «فتو تراپی»، «درب اتوماتیک بیمارستانی»، دستگاه «شیردوش» و اسپلیت گرمایش و سرمایش و سایر تجهیزات مصرفی است که در بخش‌های مراقبت ویژه نوزادان این بیمارستان مستقر و به بهره برداری رسید.
مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب ادامه داد: در آیینی راهرو بخش این مرکز آموزشی درمانی به گالری تصاویر خیران و نیک اندیشان سلامت مزین شد.

دیگر خبرها

  • افزایش جای پارک موتورسیکلت در اطراف حرم حضرت معصومه (س)
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • بیمارستان مطهری قطب درمانی چشم پزشکی علوم پزشکی ایران خواهد شد
  • گردشگری سلامت در خراسان‌شمالی؛ از رویا تا واقعیت
  • تجمع قمی‌ها در حرم حضرت معصومه در حمایت از عملیات سپاه