Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازراتی و آلفا رومئو، دو برند معتبر خودروی ایتالیا و جهان، پس از تغییرات ایجادشده از سوی دولت چین در حوزه واردات خودروهای خارجی به این کشور پرجمعیت و نحوه‌ی تعامل خودروسازان خارجی و نمایندگی‌های آن‌ها در چین، شاهد افت شدید فروش محصولات خود در این بازار مهم هستند. یکی از این قوانین جدید، ممنوعیت سرمایه‌گذاری و خرید سهام شرکت‌های توزیع‌کننده محصولات خودروسازان در کشور چین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلفا رومئو جولیا

منابع آگاه اعلام کرده‌اند خط تولید خودروی مازراتی لوانته به مدت ۲ هفته در بازه‌ی ماه‌های آبان تا آذر متوقف خواهد شد و آلفا رومئو نیز تولید خودروی جولیا و استلویو را از ۳۰۰ دستگاه در ماه به کمتر از ۲۶۵ دستگاه کاهش داده است. این تصمیم آلفا رومئو در حالی اتخاذ شده که از اواسط شهریورماه سال جاری، در روزهای جمعه خط تولید این خودروها به کلی متوقف میشود و بیش از ۲۰۰۰ واحد از مجموعه‌ کارخانه‌های این شرکت در روزهای جمعه فعالیت خود را به حالت تعلیق در‌می‌آورند.‌

مازراتی لوانته

بر اساس اطلاعات و آمار ارائه‌شده از سوی مؤسسه‌ تحلیل بازار جاتو دینامیک، میزان صادرات خودروهای جولیا و استلویو شرکت آلفا رومئو به چین شاهد کاهش چشمگیری بوده؛ به نحوی که این شرکت در خردادماه ۱۰۰۶ دستگاه، تیرماه ۲۶۶۶ دستگاه و مردادماه تنها ۲۲۷ دستگاه خودروی استلویو به چین صادر کرده است. همچنین مازراتی در ماه‌های تیر و مرداد به‌طور متوسط تنها ۲۵۰ دستگاه خودروی مازراتی لوانته به چین ارسال کرده؛ درحالی‌که در نیمه ابتدایی سال جاری میلادی، این میزان صادرات به‌طور متوسط ۸۰۰ دستگاه خودرو بوده است.

آلفا رومئو استلویو

جاتو دینامیک معتقد است شاید اساسا پیش‌بینی‌های گروه فیات-کرایسلر درباره فروش این ۳ محصول مازراتی و آلفا رومئو در چین بیش از میزان تقاضای بازار چین بوده است. بر اساس آماری که تا امروز در اختیار رسانه‌ها قرار دارد، میزان فروش محصولات آلفا رومئو در چین تا پایان سال ۲۰۱۷ بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار دستگاه خودرو خواهد بود؛ این درحالی است که سرجیو مارکیونه، مدیرعامل گروه خودروسازی فیات کرایسلر پیش از این اعلام کرده بود آن‌ها به دنبال ارسال بیش از ۱۷۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۲۰۱۷ به بازار میلیارد نفری چین هستند.

لازم به ذکر است که مازراتی و آلفارومئو از جمله شرکت‌های زیر مجموعه گروه خودروسازی فیات-کرایسلر به شمار می‌آیند.

true برچسب ها : alfa romeo Maserati fiat chrysler alfa romeo giulia true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید

تین نیوز

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: میزان تولید تراکتور در این گروه صنعتی نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۲ برابر افزایش یافته و به ۱۵۰ دستگاه در روز رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مصطفی وحیدزاده خاطرنشان کرد: تا نیمه اول سال ۱۴۰۰ روزانه حدود ۸۰ دستگاه تراکتور در این گروه صنعتی تولید می شد .

وحیدزاده با بیان اینکه برنامه امسال این شرکت، تولید ۴۲ هزار دستگاه تراکتور است، اظهار کرد: بیشترین عامل جهش تولید در این گروه صنعتی، اتکا به نیروهای داخلی، شرکت های دانش بنیان و نیروهای مجموعه است.

وی گفت: تولید سالانه تراکتور در این شرکت در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۲ هزار دستگاه بود که این تعداد در سال ۱۴۰۱ به ۳۲ هزار دستگاه و در سال ۱۴۰۲ به ۳۶ هزار دستگاه رسید و امسال به ۴۲ هزار دستگاه می رسد.

تولید سالانه تراکتور در این شرکت در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۲ هزار دستگاه بود که این تعداد در سال ۱۴۰۱ به ۳۲ هزار دستگاه و در سال ۱۴۰۲ به ۳۶ هزار دستگاه رسید و امسال به ۴۲ هزار دستگاه می رسد.

وحیدزاده ادامه داد: تراکتورسازی به عنوان نگین صنعت سنگین کشور می تواند محور تحول و توسعه صنعت باشد و به عنوان صنعت مادر، بقیه صنایع را نیز به دنبال خود بکشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون این گروه صنعتی تولیدات و تکنولوژی خود را به بسیاری از شرکت های بزرگ قطعه سازی و کشورهای خارجی صادر می کند، یادآور شد: محصولات این گروه صنعتی در سایت های تبریز، ارومیه و سنندج تولید می شود و روز به روز علاوه بر افزایش کمیت آن ها، کیفیت تولیدات نیز ارتقا می یابد.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: این شرکت هم اکنون برچسب انرژی محیط زیست به عنوان صنعت پاک در مصرف پایین انرژی و استاندارد کشورهای مختلف را اخذ کرده است تا امکان صادرات تولیدات این مجموعه به این کشورها که در حوزه استاندار بسیار سختگیر هستند، فراهم شود.

وحیدزاده، با اشاره به افق ۱۴۰۶ این گروه صنعتی افزود: رسیدن به جایگاه نخست تولید تراکتور در منطقه، سرآمد شدن در جاری سازی اقتصاد مقاومتی، توسعه جهشی کسب و کارهای جدید، رشد جهشی صادرات، کسب رتبه اول تولید موتورهای دیزلی در منطقه و کسب رتبه اول تولید قطعات چدنی از برنامه های این شرکت است.

وی اظهار کرد: بر اساس این برنامه، تلاش می شود میزان تولید تراکتور از ۴۲ هزار دستگاه در سال جاری به ۶۰ هزار دستگاه در سال ۱۴۰۶، انواع موتور از ۴۷ هزار و ۵۰۰ به ۶۹ هزار دستگاه، تولید قطعات ریخته از ۷۵ هزار به ۱۰۰ هزار تن، تولید انواع بکهولودر از ۷۰۰ به یک هزار و ۵۰۰ دستگاه و انواع کامیون از ۸۲۰ به ۲ هزار دستگاه برسد.

میزان تولید تراکتور از ۴۲ هزار دستگاه در سال جاری به ۶۰ هزار دستگاه در سال ۱۴۰۶، انواع موتور از ۴۷ هزار و ۵۰۰ به ۶۹ هزار دستگاه، تولید قطعات ریخته از ۷۵ هزار به ۱۰۰ هزار تن، تولید انواع بکهولودر از ۷۰۰ به یک هزار و ۵۰۰ دستگاه و انواع کامیون از ۸۲۰ به ۲ هزار دستگاه می رسد.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: بر این اساس، فروش قطعات یدکی این شرکت نیز از ۲۴ هزار میلیارد ریال در سال جاری به ۱۲۰ هزار میلیارد ریال، انواع ادوات از ۱۲ هزار میلیارد ریال به ۱۰۰ هزار میلیارد ریال و انواع ابزار از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به ۱۴ هزار میلیارد ریال افزایش می یابد.

وحیدزاده، تولید سالانه ۶۰۰ دستگاه لیفتراک، ۶۰۰ دستگاه مینی لودر، ۵۰۰ دستگاه کمباین، ۵۰۰ دستگاه ون و یک هزار و ۲۰۰ دستگاه ادوات پیشرفته را از برنامه های آتی این گروه صنعتی اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون کل تقاضا برای خرید تراکتور ۵۷ هزار نفر است، یادآور شد: کشاورزان بدون هیچ واسطه ای می توانند به صورت ۲۴ ساعته با ورود به سایت این گروه صنعتی، بدون هیچ محدودیتی برای خرید تراکتور ثبت نام و از طریق این سایت تقاضای خود را تا آخرین مراحل خرید پیگیری کنند.

تراکتورسازی ایران اکنون با ۹ شرکت اقماری در تبریز، ۲ شرکت در خارج از آذربایجان شرقی و ۲ شرکت در بیرون از مرزهای ایران اسلامی، بزرگترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و تراکتور از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار در کشور است که در زمان حاضر ۹۹ درصد نیاز کشاورزان کشور به تراکتور را تامین می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • فناوری پایدار: دروغی بزرگ!
  • قانون نانوشته!
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • با تغییر رژیم غذایی خود زمین را نجات دهید
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!