Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد > گزارش آگهی - در دنیای تجارت و فضای رقابتی امروز، صاحبان کسب و کار در جستجوی راه حل هایی هستند که بتواند ارتباط قوی‌تری با مخاطبان خود برقرار کرده و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

 آنان در تلاشند، هوشمندانه به روشی با مخاطبین خود ارتباط برقرار کرده و اعتمادشان را جلب کنند. اما چگونه میتوان بصورت عاطفی و احساسی با مخاطبین ارتباط برقرار کرد و مشتریان وفادار ساخت؟ یکی از روشهای ماندگار شدن در ذهن مخاطبان، استفاده از هدایای تبلیغاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدیه نیز به عنوان یک ابزار رسانه ای ( زنده ) میتواند به تقویت و تثبیت برند یاری برساند، زیرا که یک هدیه موثر، فرصتی مناسب برای ایجاد خاطره ای خوش و ماندگار در ذهن مشتری میسازد.

جستجوی هدیه تبلیغاتی مناسب (مخصوصا در مناسبتهایی مانند عید نوروز، نمایشگاهها و... ) همیشه جزو دغدغه های صاحبان کسب و کار بوده است. هدیه ای اثرگذار که با ایجاد حس خوش ، در یاد مخاطبان بماند.

گروه دیدینو با آگاهی از این دغدغه و بهره گیری از خلاقیت به عنوان عنصر اصلی فعالیت خود، هدایای شخصی سازی شده و متناسب با نیاز سازمانها و مخاطبانشان خلق میکند. هدایایی با چاشنی خلاقیت، شگفتی و حس خوب!

چرا انتخاب هدایای تبلیغاتی نیاز به صرف زمان و دقت هوشمندانه دارد ؟

هدیه مناسب نشان از بینش، خرد و یا تخصص رو به جلوی شما دارد. هدیه سازمانی نشان از طرز فکر، روحیه جوان و خلاقانه شرکت شما دارد. هدایای خاص می تواند معرف شخصیت و روح جاری در برند شما باشد. اینگونه مخاطبین ارزشی که شما برایشان قائل هستید را میبینند. (هدیه نباید از سر رفع تکلیف باشد ) هدیه خلاقانه میتواند معرف مزیت های رقابتی شما باشد . هدایای ویژه صرفا هدایای گرانقیمت نیستند. تولید هدایای تبلیغاتی به کارآفرینی و تولید ملی و بهره گیری از سرمایه ها و استعدادهای بومی کمک می رساند. فاصله گرفتن از هدایای کلیشه ای و تکراری مانند خودکار، سررسید و.. هدایای نو و خلاقانه میتواند به شدت در ایجاد مشتریان وفادار نقش داشته باشد. . . .

علی محمد گنج علیخان، موسس و ایده پرداز شکلی گیری گروه خلاقیت دیدینو میگوید:" دیدینو ثمره یک تفکر و یک تصمیم لحظه ای نمی باشد. دیدینو حاصل مجموع استعداد های طراحانی مشتاق در امر تولید محصولاتی ست که در صنعت تبلیغات در سالیان اخیر شکل گرفته است. دیدینو با یک هدف شفاف شروع به کار کرده است: مشاوره، طراحی و تولید محصولات خلاق و نو که بتواند بهترین تاثیر گذاری را بر روی مخاطبین خود داشته باشد.

در این مدت دیدینو با تکیه بر کار و تفکر گروهی، تحقیق، بررسی و شناخت استعداد های بومی و همچنین با در نظر گرفتن سلایق و نقطه نظرات مخاطبین سعی بر خلق هدایایی دارد که با ویژگی های منحصربه فرد، بیشترین ماندگاری را در خاطرات مخاطبان داشته باشد.

تیم طراحی دیدینو با نگاهی نو در تلاش است که آینده ای روشن تر و ارتباطی مستمر بین صاحبان کسب وکار و مشتریانشان ایجاد نماید، ما میخواهیم با ایجاد شخصیتی شایسته، خاطراتی صحیح در اذهان مخاطبین نهایی تثبیت نماییم.

همچنین ایشان از علاقه مندانی که هرساله برای مناسبت های خود بخصوص عید نوروز بدنبال هدایای تبلیغاتی خلاق و نو هستند دعوت میکند که از سایت www.ddno.ir  دیدن نمایند و در صورتی که شرکت ها و سازمان ها برای هدایای عید نوروز تا پایان فصل پاییز اقدام به خرید نمایند . ( به علت ترافیک و ایجاد استرس شب عید ) می توانند از خدمات بهتر، شایسته تر، و با هزینه های کمتر بهره مند شود.

تلاشمان بر این باشد لبخند بیافرینیم، احساس خوش بسازیم و شایسته در خاطر بمانیم.

2121

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه اول جهانی طراحی معماری آینده غذا برای دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دانشجویان دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس رتبه اول مسابقه جهانی طراحی معماری آینده غذا در کالیفرنیا آمریکا را کسب کردند.
این گروه علمی دانشجویی متشکل است: از مریم صفی‌وند، فاطمه امیری‌زاده و محمدصابر حیدری (اعضای گروه طراحی)، دکتر منصور یگانه (استاد هدایت گروه طراحی) و دکتر نغمه متولیان (دستیار هدایت گروه طراحی).

دیگر خبرها

  • دستگاه پرکن مایعات روتاری
  • قیمت قارچ در میادین تره بار شهرداری تهران کاهش یافت
  • گروه های ذینفع از سنگ اندازی برای مصوب نشدن لایحه اصلاح «قانون مالیات های مستقیم» دست بر نخواهند داشت
  • گروه های ذینفع از سنگ اندازی برای مصوب نشدن «لایحه اصلاح مالیات های مستقیم» دست بر نخواهند داشت
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • جلوگیری از خام فروشی با اجرای طرح بسته بندی دستمال کاغذی در حریر خوزستان
  • رتبه اول جهانی طراحی معماری آینده غذا برای دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس
  • هزاران رأس بوفالو در مزارع هند پرورش، ذبح و بسته بندی می‌شوند (فیلم)
  • ۱۰۰ هزار تن سیب در اشنویه سورت و بسته بندی شد
  • ۴۶۷ فقره تسهیلات به کارآفرینان استان بوشهر پرداخت شد