Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «حزب اسلامی» در افغانستان برای ممانعت از تخریب تصاویر «حکمتیار» رهبر این حزب، برای بیلبوردهای سطح شهر کابل محافظان مسلح استخدام کرده است.

به دلیل انزجار مردم شهر کابل از رهبر حزب اسلامی، برخی از مردم این شهر همواره تصاویر حکمتیار را که در بیلبوردهای سطح شهر نصب شده بود، پاره‌ می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که قرار است سومین دور از شورای مرکزی حزب اسلامی افغانستان به زودی برگزار شود، این حزب برای محافظت از تصاویر حکمتیار و ممانعت از تخریب آن توسط برخی از شهروندان کابل، محافظان مسلح گماشته است.

بر اساس گزارشات، در کنار هر یک از بیلبوردهای تصاویر حکمتیار یک محافظ مسلح نیز حضور دارد.

با این حال برخی از کارشناسان معتقدند که اعلام حمایت آشکار از گروه تروریستی داعش و جنایات گذشته حکمتیار باعث عدم محبوبیت و انزجار مردمی از وی شده است.

در آستانه ورود حکمتیار به کابل نیز بسیاری از مردم این شهر تظاهرات کردند و با بیلبوردهای «قصاب کابل» به استقبال وی رفتند.

تسنیم نوشت: همچنین در سفر رهبر حزب اسلامی به غرب افغانستان نیز مردم هرات تظاهرات و حضور حکمتیار در این ولایت را غیرقابل تحمل اعلام کردند، رهبر حزب اسلامی هنگام سخنرانی در هرات هدف پرتاب کفش قرار گرفت.

با این حال حکومت وحدت ملی و به ویژه اشرف غنی به تازگی بودجه 240 هزار دلاری برای دفتر گلبدین حکمتیار تصویب کرده است.

 انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازخوانی یک جنایت

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، با گذشت نزدیک به سه سال از انفجار خونین انتحاری در فرودگاه کابل هنوز جزئیات جدیدی از زوایای آن منتشر می‌شود به تازگی دو رسانه آمریکایی، یکی ادعا کرده؛ آمریکایی‌ها عامل انتحاری فرودگاه کابل را از هند به کابل آورده بودند و رسانه دیگری براساس مستندات، اعلام کرده؛ تعداد زیادی از مردم افغانستان در آن انفجار انتحاری، نه بر اثر انفجار انتحاری، بلکه با گلوله نظامیان آمریکایی کشته شده اند. آمریکایی‌ها هنوز درباره این اتهامات چیزی نگفته اند. در انفجار انتحاری و سپس تیراندازی نظامیان خارجی در فرودگاه کابل که در آخرین روز‌های خروج نظامیان اشغالگر به فرماندهی آمریکا پس از بیست سال جنگ در افغانستان روی داد، دست‌کم صد و هفتاد افغان کشته شدند...

 

اظهارات:

- شاهد عینی

دیگر خبرها

  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • بازخوانی یک جنایت
  • نمایشگاه بزرگ قرآنی کابل و حمایت از غزه
  • افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیم
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد