Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - همزمان با ورود گاز شیرین خط لوله ششم سراسری و راه اندازی واحدهای ۱۲۲ و ۱۴۰، سیستم سوخت و مشعل های فشار بالا و میانی پالایشگاه طرح توسعه فاز ۱۳ پارس جنوبی راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نفت و گاز پارس، پیام معتمد مجری فاز ۱۳ پارس جنوبی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده، با صدور مدارک RFC (آمادگی پیش راه اندازی)، RFSU (آمادگی راه اندازی) و همچنین PSSER (دستورالعمل های ایمنی پیش راه اندازی)، از طریق نرم افزار راه اندازی ICAPS، واحدهای ۱۲۲، ۱۳۰ و ۱۴۰ پالایشگاه فاز ۱۳ در سرویس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معتمد افزود: در همین رابطه و پیش از ورود گاز شیرین به پالایشگاه، سیستم های کنترل و ایمنی واحدهای مذکور نیز پس از انجام همه تست های مرتبط و اجرای مانورهای بحران در شرایط اضطراری آزمایش شدند.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر واحدهای توزیع آب (۱۲۶)، تولید هوای ابزار دقیق و صنعتی(۱۲۳) و تولید نیتروژن پالایشگاه به بهره برداری رسیده ، تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، طی چند روز آینده، با دریافت آب خام از آبگیر مشترک فازهای ۱۳ و ۲۲ تا ۲۴ ، واحدهای تولید بخار، آب خالص و آب خنک کننده آماده راه اندازی می شوند.

به گفته این مقام مسئول در شرکت نفت و گاز پارس، با نهایی سازی آخرین فرآیندهای تکمیل سیستم کنترل و ایمنی پالایشگاه، اولین ردیف شیرین سازی گاز پالایشگاه فاز ۱۳ تا پایان بهمن ماه امسال راه اندازی وتزریق گاز شیرین به شبکه سراسری آغاز می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه فروش نهضت ملی مسکن راه‌اندازی شد

محمدرضا مهدیار اسماعیلی با یادآوری این‌که حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اجرا طرح‌های مسکن اعم از نهضت ملی مسکن، تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر و تکمیل زیرساخت‌ها و خدمات روبنایی هزینه شد، اظهار کرد: امسال در تلاشیم با جلب مشارکت مردمی از طریق جذب منابع خرد، پروژه‌های نهضت ملی مسکن را پیش ببریم.

به گزارش تسنیم، طی ماه‌های آینده سامانه تامین منابع مالی نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم راه‌اندازی و رونمایی خواهد شد. در این سامانه فروش واحدهای نهضت ملی مسکن برای جذب منابع عمومی مردم انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که در انتظار پرداخت دو فقره ۵ هزار میلیارد تومانی از سوی سازمان برنامه و بودجه هستیم، افزود: امیدواریم سازمان برنامه و بودجه به تعهد خود برای پرداخت منابع صندوق ملی مسکن برای پیشبرد قانون جهش تولید مسکن و طرح نهضت ملی عمل کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شناسایی ۹۱ هزار فرد مبتلا به فشار خون در قزوین
  • بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان در آبادان وارد مدار می‌شود
  • سیستم‌های ذخیره‌ انرژی با گرافن نانوسلولی متحول می‌شوند
  • کمک فنر سراتو سایپایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب از کجا تهیه کنیم
  • چگونه از ابتلا به فشار خون پیشگیری کنیم؟
  • بالا رفتن قیمت جوجه یکروزه در بازار/ قیمت ها را تعدیل کنید
  • منبع موتورخانه ترموتبرید
  • ساخت آب‌شیرین‌کن خورشیدی مجهز به پمپ حرارتی در کشور
  • ساخت آب‌شیرین‌کُن خورشیدی مجهز به پمپ حرارتی در کشور
  • سامانه فروش نهضت ملی مسکن راه‌اندازی شد