Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه برخی مناصب مدیریتی استان اصفهان نیازمند تغییر است، گفت: در حقیقت اگر تغییرات جدی در مدیریت‌ها انجام نشود شاید به موفقیت نرسیم.

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون جلسه روز شنبه خود با مهرعلیزاده استاندار جدید اصفهان اظهار داشت: با آقای مهرعلیزاده جلسه‌ای در مجلس و جلسه‌ای هم در اتاق بازرگانی اصفهان در روز معارفه داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از جمله مباحثی که من در این جلسه مطرح کردم اولویت نخست استان یعنی مشکل آب بود، همچنین مسائلی مرتبط با پساب که می‌تواند مشکلات زیست محیطی را به ویژه در محدوده زاینده رود در اصفهان ایجاد کند مطرح شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه مباحثی در رابطه با بهینه مصرف کردن آب در این جلسه مطرح شد، تصریح کرد: من از آقای مهرعلیزاده خواستم تا در رابطه با بحث الگوی مصرف آب پیگیری‌های لازم را انجام دهد چرا که برخی از این فعالیت‌ها و الگوها می‌تواند توسط وزارت جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب شهری اجرا و مشکلات را مرتفع کند.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که مجمع نمایندگان با استاندار جدید داشتند من این موضوع را مطرح کردم که باید به مدیریت ناکارآمدی که در استان وجود دارد، دقت شود در حقیقت اگر بحث تغییرات جدی در مناصب مدیریتی انجام نشود شاید ما خیلی نتوانیم موفق باشیم.

موسوی لارگانی اظهار داشت: بحث دیگری که مطرح شد بحث محرومیت‌هایی است که استان اصفهان دارد که بعضاً این محرومیت‌ها به مدیران خود استان برمی‌گردد یعنی مدیران استان، مسئولانی را که دعوت می‌کنند به جای آنکه مکان‌های محروم را به آن‌ها نشان دهند مکان‌های آباد را به آن‌ها نشان می‌دهند از این رو درخواست ما این بود که سعی شود مشکلات استان به گوش مسئولان رسانده شود.

اصفهان ضربه سیاسی‌بازی‌ها را خورده است

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان اظهار داشت: در حقیقت استان اصفهان ضربه سیاسی بازی‌ها و سیاست زدگی‌ها را خورده است، این ضربه در اوایل انقلاب در دهه 60 و 70 حتی در بین مدیریت‌ها بوده و بعضاً توسط برخی از مدیرانی که هم و غم و فکر و ذکرشان بحث سیاست بوده ضربه این کار را خوردیم، یعنی مدیرانی آمدند که دنبال اهداف سیاسی بودند از این رو نظر ما این بود که سیاست زدگی و سیاست بازی کنار گذاشته شود.

وی افزود: بعضاً می‌بینیم مدیر توانمندی که کار خود را به خوبی انجام می‌دهد به دلیل مسائل سیاسی برکنار می‌شود، از این رو با توجه به صحبتی که خود آقای مهرعلیزاده در جلسه مجمع نمایندگان داشتند و در آن جلسه هم تکرار کردند که شعار ایشان کار، کار و کار است من گفتم کار با سیاست و سیاست‌زدگی قطعاً حل نمی‌شود و باید سیاست‌بازی‌ها کنار گذاشته شود.

موسوی لارگانی در پاسخ به این سئوال که آقای مهرعلیزاده چه نظری در این راستا داشتند، گفت: آقای مهرعلیزاده نظرشان این بود که ما به دنبال توانمندی‌های افراد هستیم و افرادی که توان بیشتری داشته باشند بهتر می‌توانند به جامعه و استان اصفهان خدمت کنند.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است

سید شمس الدین حسینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به جماران گفت: به جای تغییر باید دنبال بهبود بود و بهبود نیز با جابه‌جایی افراد اتفاق نمی‌افتد بلکه با بهبود سیاست و روش‌ها مقدم بر تغییرات افراد است.

حسینی گفت: روز گذشته جلسه‌ای با قالیباف رئیس مجلس و کمیسیون‌های اقتصادی، چون جهش تولید، برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص بهبود روش‌ها داشتیم. البته ما تصمیم نمی‌گیریم بلکه در چارچوب نظارتی کار را دنبال کنیم. ما در آستانه انتقال مجلس یازدهم به دوازدهم هستیم رویکرد صحیح این است که بهبود سیاست‌ها را پیش بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز تاثیرگذار است، یا نه، گفت: بله، اتفاقات در حوزه بین‌الملل در قیمت ارز بسیار تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • حال کارگران خوب است!
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟
  • مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص غیرتجاری اصلاح شد
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد