Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@00:39:26 GMT

ناپدری پسربچه رفسنجانی با سیگار او را شکنجه می داد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۸۹۹۸۹

حوادث رکنا: کودک دو ساله ای به نام ابوالفضل که مورد آزار و اذیت ناپدری اش قرار گرفته بود، روانه بخش آی سی یو بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مدیر روابط عمومی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان اظهار کرد: این کودک دو ساله روز یکشنبه به بخش اورژانس منتقل و سپس به بخش اطفال منتقل شد و پس از اینکه حال عمومی وی بدتر شد به آی سی یو 2 بیمارستان منتقل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین میرزایی مقدم افزود: شواهد نشان می دهد سر این کودک به زمین زده شده و سبب کاهش سطح هوشیاری وی گردیده است، همچنین این کودک از ناحیه دهان خونریزی داشت.
وی با بیان اینکه در ناحیه بدن وی نیز اثراتی از کودک آزاری مانند آتش سیگار مشاهده می‌شد، بیان کرد: حال عمومی این کودک دو ساله فعلاً خوب نیست و وی هوشیاری ندارد.
پس از دستگیری ناپدری ابوالفضل کودک دو ساله ای که مورد ضرب و شتم این ناپدری قرار گرفته بود توسط نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان، وی به دستور مراجع قضایی راهی زندان Prison شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستانهای گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله ای در منطقه حاضر می شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می شود.

وی گفت: تلاش ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

کد خبر 6092970

دیگر خبرها

  • جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله