Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از اسکای نیوز، انور قرقاش در توئیتر خود نوشت: هدف‌گیری ناموفق ریاض با موشک‌های بالستیکی "ایرانی" توسط انصارالله تحول مهمی است که باعث می‌شود در اولویت‌ قرار بگیرد. یکی از مهمترین این اولویت‌ها خطر نفوذ ایران است که نخستین چالش می‌باشد.

قرقاش افزود: خطر تبدیل انصارالله به حزب‌الله جدید پیش روی ماست و مخالفت این جنبش با حل سیاسی در دوره گذشته تاکیدی بر آن است که اکنون زمان سازش با انصارالله نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته متشنج کردن اوضاع توسط این گروه به ضررش تمام خواهد شد.

وی گفت: حمله موشکی "ایرانی" انصارالله به ریاض پرونده موشک‌های بالستیک ایران را در اولویت فوری قرار می‌دهد. ما هرگز نمی‌پذیریم در زیر خطر این برنامه باشیم.

این مقام مسئول گفت: تحکیم موضع متحد کشورهای حوزه خلیج فارس در قبال خطر ایران و انصارالله مهم است و اکنون زمان موضع‌گیری اشتباه و بی‌طرف نیست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ساخت بمب اتم توسط ایرانی‌ها ناراحتید؟ این بمب گوارای وجودشان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 «خجالت آور است، درحالی که ایران فناوری بومی دارد، کشورهای عربی هنوز به دنبال خرید چند تیر موشک با قیمت‌های بالا و چند میلیارد دلاری از آمریکا هستند، موشک‌هایی که در هر جنگی در چند ثانیه دود خواهند شد... ناراحتید از ساخت بمب اتم توسط ایران صحبت میکنم؟ این بمب گوارای وجودشان چون با دست خودشان به آن رسیده‌اند، شما هم خودتان سلاح بسازید ببینید در این برنامه چه خواهم گفت...» این بخشی از مواضع مجری عرب در مناظره با چند مهمان عرب است که روی خط تلفن می‌آیند و ادعاهای عجیبی مطرح می‌کنند.

دیگر خبرها

  • نقاط فلج‌کننده گنبد آهنین برای موشکباران بعدی روشن شد
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک: ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک : ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • از ساخت بمب اتم توسط ایرانی‌ها ناراحتید؟ این بمب گوارای وجودشان
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه