Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-01@06:56:01 GMT

کتابی درباره شهید محمود صارمی چاپ شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۰۱۱۴

کتابی درباره شهید محمود صارمی چاپ شد

به گزارش امتداد نیوز، بهمن کبیری پرویزی، که همسایگی خود را با برادر شهید صارمی از جمله انگیزه‌های نگارش کتابی درباره این خبرنگار شهید عنوان کرده، در مقدمه‌ای بر این کتاب نوشته است: سنخیت حرفه، احساس مسئولیت در برابر یک خبرنگار، شهادت خبرنگار در غربت و خارج از سرزمین مادری، شهادت در حین انجام وظیفه و احساس مسئولیت اجتماعی در برابر وقایع اتفاق افتاده، انگیزه‌های من در مورد نگارش این کتاب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزوده است: من با شهید محمود صارمی در ایرنا همکار نبودم ولی از حیث حرفه‌ای هر دو خبرنگار بودیم. شهید محمود صارمی یک خبرنگار بود و من در برابر یک همکار احساس مسئولیت دارم. حجت‌الله صارمی از آن دست افراد اُفتاده و سر به زیری است که او را از نزدیک شناخت. جلسات متعددی که با حجت‌الله صارمی (برادر شهید صارمی) داشتم، منتهی به شناخت هر چه بیشتر شهید محمود صارمی و همچنین خود حجت‌الله صارمی شد. هر دو برادر را افرادی متعهد، مخلص و دلسوز یافتم. احساس مسئولیت و وظیفه‌شناسی هر دو برادر ستودنی است. یک برادر در راه انجام وظیفه جان شیرین خود را به جان‌آفرین تقدیم می‌کند و برادر دیگر در راه احیاء نام برادر شهید خود و سایر شهداء و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی خود بدون چشم‌داشت شخصی تلاش و مجاهدت می‌کند.

کبیری پرویزی که اثرش را به صورت ناشر – مولف منتشر کرده، آن را به خانواده شهید صارمی تقدیم کرده است. وی همچنین از استفاده از مشاوره‌های دو دانشجوی خارجی یکی افغانستانی و دیگری پاکستانی در تدوین این کتاب سپاسگزاری کرده و همچنین عنوان کرده است: حجت صارمی در تهیه مطالب این کتاب نقش اساسی داشته و تعداد زیادی عکس از آرشیو شخصی خود به منظور تهیه این کتاب در اختیار نگارنده گذاشته است.

true برچسب ها : بازار نشر روز خبرنگار شهید محمود صارمی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استاد مطهری؛ فیلسوف یا متکلم؟!
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • کتابی پر ازجاهای خالی!
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • چاپ کتابی درباره سکوت و پایبندی در آثار آلبر کامو
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد