Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@05:03:45 GMT

تیم ملی آرنیس آذر ماه عازم مینسک می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۰۲۷۴

تیم ملی آرنیس آذر ماه عازم مینسک می‌شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم آرنیس فدراسیونورزش های رزمی جهت حضور در رقابت های بین المللی این رشته  که از 7 الی 15 در شهر مینسک برگزار می شود، عازم بلاروس می شود.

اسامی نفرات اعزامی به شرح زیر است:

نام و نام خانوادگی سمت حسین عزتی سرپرست آقایان کوروش کریمی نماینده وزارت ورزش حمیدرضا پارسی منش نماینده فدراسیون( آقایان) میر محمد حسینی داور مهدی شاهوردی سرمربی عباداله بخشی مربی( آقایان) شهرم علی پور ورزشکار محمد بخشی درین کبود ورزشکار بهزاد هم رنگ پست کندی ورزشکار ساعد اسدی پرنجه ورزشکار سجاد اقیانوسی ورزشکار محمد علی قنبری ورزشکار امیرحسین بختیاری ورزشکار فخرالدین دیده بان ورزشکار نوید بارانی تکانتچه ورزشکار ناهید عزیزی سرپرست بانوان فرانک شرفی نماینده فدراسیون (بانوان) محبوبه کلهری مربی( بانوان) الهه بخشی ورزشکار مهلا نادعلی ورزشکار زهره کشاورزیان ورزشکار فاطمه صفری ورزشکار نیره یونس آبادی ورزشکار سمانه اتحاد ورزشکار مهیا صفوی ورزشکار

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با هدف انسجام بخشی در برنامه‌های ورزشی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های ورزشی موجود در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، جلسات برنامه ریزی برای ورزش بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

در این جلسات که در محل دفتر مسئول ورزش استان و با حضور مسئولین رشته‌های ورزشی بانوان برگزار شد، با عنایت به ابلاغ تقویم ورزشی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۳ و امکان سنجی انجام شده با توجه امکانات موجود در سطح شرکت آب و فاضلاب و شهر، مقرر گردید در رشته‌های ورزشی پر مخاطب شامل دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز، نسبت به برگزاری کلاس آموزشی و آمادگی برای حضور در مسابقات اقدام شود.

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد