Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@22:02:37 GMT

باید به سمت مدل سازی صنوف برویم

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۰۶۶۰

باید به سمت مدل سازی صنوف برویم

خبرگزاری شبستان:عضو شورای شهر با بیان اینکه باید به سمت مدل سازی صنوف برویم، اظهار داشت: صنوف با پرداخت عوارض ارزش افزوده در تامین درآمدهای پایدار شهری کمک خوبی می کنند.

به گزارش خبرنگار شبستان، محمود میرلوحی، عضو شورای اسلامی شهر تهران پس از ارایه گزارش رییس اتاق اصناف تهران در بیستمین جلسه شورا گفت: گزارش ارایه شده در جلسه امروز بیانگر آن است که مهاجرت بی‌رویه و نبود برنامه باعث ایجاد چنین وضعیتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میرلوحی پیشنهاد داد تا مسایل اتاق اصناف در بخش‌های مختلف بررسی شود.

 

وی با بیان اینکه شورای پنجم به ارتباط با انجمن های تخصصی تاکید دارد، افزود: می توانیم از ظرفیت اتاق اصناف در این زمینه استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه مدیریت شهری آماده همکاری با اتاق اصناف است، گفت: باید به سمتی برویم که خدمات متناسب با شرایط فعلی در شهر ارایه شود.

 

زهرا نژادبهرام، عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: قوانینی در حوزه اصناف و همکاری این مجموعه با مدیریت شهری وجود دارد که در تمام این قوانین به حمایت از اصناف تاکید شده است.

 

نژادبهرام با اشاره به ساماندهی صنوف در تهران خاطرنشان کرد: در خصوص دستفروشی باید اقدامات لازم برای ساماندهی این افراد داشته باشیم که اتاق اصناف می تواند با ارایه طرحی دستفروشان را ساماندهی کند و مدیریت شهری نیز در این زمینه همکاری خواهد کرد.   

 

مجید فراهانی نیز با بیان اینکه باید به سمت مدل سازی صنوف برویم، اظهار داشت: صنوف با پرداخت عوارض ارزش افزوده در تامین درآمدهای پایدار شهری کمک خوبی می کنند.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه صنوف مهمترین بخش موضوع ارزش افزوده هستند و به شفافیت بیشتر کمک می کنند، گفت: تا زمانی که صنوف بتواند فعالیت های خود را با شفافیت و راحتی بیشتر انجام دهد به همان میزان سهم اداره و نحوه اداره شهر آسان‌تر می شود.

 

فراهانی هوشمندسازی صنوف را مهمترین موضوع پیش رو عنوان کرد و گفت: باید به سمت هوشمندسازی و مدرن سازی صنوف برویم.

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست

مهدی چمران در همایش گرامیداشت شورا‌های شهر و روستا در بجنورد بابیان اینکه عقب‌ماندگی شورا‌های شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است، گفت : تصویب قانون درآمد‌های پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران با اشاره به اینکه شورا‌ها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت‌تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند