Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ارزشیابی اجلاس سراسری نماز گفت: ناظران کمیته‌های ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز با محوریت نماز و فضای مجازی به میزبانی استان برای برگزاری هرچه بهتر این اجلاس تعیین شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، اصغر جهانگیری ظهر امروز در دومین جلسه کمیته ارزشیابی اجلاس سراسری نماز، با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) اظهار داشت: کسانی که توفیق شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین را پیدا کرده‌اند سعادتی بزرگ نصیبشان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات کمیته ارزشیابی اجلاس سراسری نماز، تصریح کرد: تقویم اجرایی برگزاری اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان هرمزگان توسط این کمیته تدوین شده و برنامه‌ها براساس این تقویم در حال انجام است.

جهانگیری افزود: از تجربیات سایراستان ‌ای کشور در برگزاری اجلاس‌های سراسری نماز استفاده و اقداماتی که این استان‌ها برای برگزاری اجلاس تدارک دیده بودند به استان ارسال شده است.

رئیس کمیته ارزشیابی ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز بیان داشت: کمیته ارزشیابی اجلاس سراسری نماز وظیفه ارزیابی فعالیت‌های سایر کمیته‌های ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز را بر عهده دارد و در این راستا ناظرانی برای هر کمیته تعیین شده‌اند که از نزدیک برنامه‌های هر کمیته را رصد و بررسی می‌کنند و در جلسات کمیته‌ها نیز شرکت‌می کنند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه اجلاس سراسری نماز، عنوان کرد: نمایشگاه اجلاس سراسری نماز که در آن آخرین دستاوردهای فضای مجازی در رابطه با نماز به نمایش گذاشته می‌شود، جدی گرفته شود تا شاهد برپایی نمایشگاهی اثرگذار همراه با معنویت در استان همزمان با برگزاری اجلاس سراسری نماز باشیم.

رئیس کمیته ارزشیابی ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز خاطرنشان کرد: کار و تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز به عنوان یک واجب الهی کاری بسیار ارزشمند است و باید با نیت خالص و از روی خیرخواهی راهکارهای عملی برای برگزاری باشکوه اجلاس ارائه نمود.

وی گفت: فضای مجازی ظرفیتی بزرگ و جهانی است که باید برای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز به بهترین نحو بهره برد و در این راه جذب اقشار مختلف جامعه به سمت نماز یک هنر است.

بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با محوریت نماز و فضای مجازی 30 آذر سال جاری در هرمزگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R7720/P1336/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، قاسم عزیززاده گرجی، در نشست ستاد اربعین استان ضمن تحسین عملیات موفقیت آمیز ایران اسلامی به اراضی اشغالی در پی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای شکستن ابهت پوشالی اسرائیل باید برای همگان تبیین شود، این سیلی اوضاع منطقه و جهان را تغییر داد.

وی با بیان اینکه تا اربعین حسینی باید جلسات منظم برای آماده سازی زیرساخت‌های اعزام مردم شریف مازندران به این سفر معنوی برگزار شود، افزود: اربعین به فرموده مقام معظم رهبری «یک جریان اجتماعی است.»

عزیززاده گرجی با بیان اینکه اربعین به فرهنگ عمومی در سطح جامعه بدل شده، گفت: مردم خودجوش برای حضور در اربعین اقدام می‌کنند که مسئولین باید تسهیل گر سفر دلدادگان به عتبات و عالیات باشند.

وی بیان کرد: اربعین جریانی مردمی است که علی رغم تمامی مشکلات و سختی‌های مسیر، دلدادگان حسینی طی مسیر می‌کنند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه مردمی بودن و جریان سازی مهمترین شاخصه اربعین حسینی است، اذعان کرد: مردم از اقشار مختلف برای حفظ و استمرار حرکت اربعین پای کارهستند.

وی با بیان اینکه اربعین یک فرصت استثنایی برای تبلیغ تشیع محسوب می‌شود، افزود: شیعیان در اربعین در مقام اتحاد و یکپارچگی به حضرت سیدالشهدا (ع) عرض ارادت دارند که باید از این فرصت برای تبلیغ دین اسلام بهره گرفته شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، به پیام اجتماع میلیونی اربعین اشاره کرد و ادامه داد: اربعین نخ تسبیح شده و مهره‌های تشیع را در یک جا جمع کرد.

عزیززاده گرجی بااشاره به سیره عملی امام سجاد (ع) برای کسب توفیق خدمت به زوار، گفت: زائر در آموزه‌های دینی یک جایگاه ویژه دارد باید خدمت به زوار را یک کار دلی و غیر اداری بدانیم و سختی‌های تسهیل روند اعزام زائران اربعین به عتبات و عالیات را متحمل شویم.

وی با تاکید بر اهمیت جلسات ستاد اربعین، خاطرنشان کرد: مدیران باید با انگیزه معنوی برای حضور در این نشست بسیج شوند.

عزیززاده گرجی باتاکید براینکه کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی است، گفت: موانع و مشکلات پیش روی اعزام زائرین اربعین باید به موقع مرتفع شود.

وی خطاب به کمیته‌های ستاد اربعین استان خواستار ارائه به موقع گزارش عملکرد کمیته‌ها به دبیرخانه این ستاد باهدف تقویت زیرساخت‌های این سفر معنوی شد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه موکب داران پای کار سفر اربعین هستند، گفت: ستاد اربعین و کمیته‌های این ستاد باید درکنار مردم و موکب داران، زمینه اجرای درست این سفر معنوی را فراهم کنند.

وی، افزود: جلسات ستاد اربعین نیز باید بطور منظم برگزار شود.

عزیززاده گرجی برلزوم شناسایی نیاز‌ها و ظرفیت‌های کمیته‌های ستاد اربعین استان تاکید کرد و ادامه داد: همچنین باید راهکار‌های ایجاد ظرفیت‌های مورد نیاز برای تسهیل سفر معنوی اربعین ارائه شود.

وی برلزوم تدوین تقویم زمانبندی برگزاری جلسات کمیته‌های ستاد اربعین استان تاکید کرد و گفت: کمیته‌های این ستاد باید در شهرستان‌ها نیز جلساتی با حضور فرمانداران برگزار نمایند.

عزیززاده گرجی بابیان اینکه ارائه گزارش کمیته‌ها باید عملیاتی باشد، افزود: مصوبات این ستاد لازم الاجراست.

دیگر خبرها

  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • راهپیمایی سراسری حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق پس از نماز جمعه در اردبیل
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • برگزاری رژه روز ارتش در بندرعباس
  • طعنه زلنسکی به آمریکا درباره عدم حمایت مشابه از تل‌آویو و کی‌یف