Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع – هافبک تیم تراکتورسازی معتقد است که برخی مدیران پیشین این باشگاه چشم بسته و بدون اطلاع بازیکن گرفته‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد ایران‌پوریان درباره آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی، قرعه‌کشی جام حذفی، لیست بازیکنان تیم ملی و حضور سرخپوشان تبریزی در لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌هایی را انجام داده است که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

*: از شرایط تراکتورسازی بگو، همه چیز خوب پیش می‌رود؟

محمد ایران‌پوریان – بله، خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم و مصدومان هم خدا را شکر رسیدند. امیدوارم هرچه سریع‌تر بتوانند شرایط بازی کردن را پیدا کنند و به کمک تیم بیایند.

*: تراکتورسازی قرار است هفته آینده در رقابت‌های جام شهدا بازی کند.

محمد ایران‌پوریان – به‌هرحال تصمیم کادر فنی و باشگاه این بود که در مسابقات جام شهدا شرکت کنیم. فکر می‌کنم بازی‌های دوستانه خوبی برای ما باشد، مخصوصاً از این جهت که بازیکنان مصدوم ما تازه به شرایط آرمانی رسیده‌اند و می‌توانیم در این مسابقات جدی کار کنیم.

*: براساس قرعه جام حذفی در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف استقلال خوزستان بروید. به‌نظر می‌رسد با قرعه سختی مواجه شدید.

محمد ایران‌پوریان – بله، قرعه سختی است. البته به هر تیمی می‌خوردیم سخت بود، چون در جام حذفی شرایط خاصی وجود دارد. باید تمرکز داشته باشیم، چون کم‌ترین اشتباه می‌تواند منجر به حذف از جام حذفی شود. باید جدی باشیم تا به مراحل بالاتر برسیم. بازی مقابل استقلال خوزستان هم قرعه سختی است، چون باید به اهواز برویم و مقابل این تیم بازی کنیم، اما به‌هرحال این قرعه سخت را به فال نیک می‌گیریم.

*: باز هم لیست تیم ملی اعلام شده و باز هم همان داستان تکراری دعوت نشدنت به تیم ملی. واقعاً چرا هیچ‌وقت به تیم ملی دعوت نمی‌شوی؟!

محمد ایران‌پوریان – مطمئناً صحبت کردن در این خصوص کلیشه‌ای شده است و خودم هم آن‌قدر راجع‌به آن صحبت کرده‌ام که خسته شده‌ام. حرف اول و آخر را در تیم ملی کارلوس کی‌روش می‌زند. در این دو سه سال اخیر من همه سعی و تلاشم را کردم که به تیم ملی دعوت شوم، اما دیدی نسبت به من و تراکتورسازی در چند سال اخیر نبود. ان‌شاءالله یک فرصتی داده شود که از نزدیک ما را ببینند. نمی‌دانم دیگر بیشتر از این چه بگویم.

*: تراکتورسازی در روزهای گذشته هم عملکرد خوبی در پرداخت بدهی‌های خودش داشت و به‌نظر می‌رسد مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا وجود نداشته باشد.

محمد ایران‌پوریان – خوشحالم یک مدیری آمده که کارش را خوب بلد است و برای باشگاه زحمت می‌کشد. امیدوارم دیگر از این اتفاقات رخ ندهد که بدون تدبیر بازیکن گرفته شود و آخر سر هم نتوانیم پولش را بدهیم. تک‌تک این بازیکنان آسیب اشتباهات مدیران قبلی و کسانی را می‌خورند که بدون اطلاع و چشم بسته بازیکن جذب کردند. ما الان سال‌هاست زجر می‌کشیم، اما واقعاً صبر و تحمل بازیکنان خیلی زیاد بوده است. ما با بی‌پولی سر کردیم و سختی کشیدیم. از ما که گذشت، همه بچه‌هایی که بودند، این دردها را کشیدند، اما خدا را شکر حالا مدیری آمده که تمام تلاشش را برای جبران اشتباهات گذشته انجام می‌دهد. امیدوارم چنین مدیرانی چندین سال در یک باشگاه بمانند که اثرگذاری خودشان را داشته باشند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی

به گزارش همشهری آنلاین، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

کد خبر 846541 برچسب‌ها ویژه ورزشی روسیه فوتبال

دیگر خبرها

  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند
  • ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی