Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@10:12:09 GMT

قدرت نمایی روسیه در رژه «روز پیروزی» + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۱۲۰۲

قدرت نمایی روسیه در رژه «روز پیروزی» + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارتش روسیه به مناسبت هفتاد و ششمین سالروز پیروزی بر ارتش آلمان نازی، رژه "روز پیروزی" را در میدان سرخ مسکو برگزار کرد.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

برگزاری رژه «روز پیروزی» به مناسبت هفتاد و ششمین روز پیروزی روسیه بر آلمان + فیلم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت تخریب پهپاد انتحاری تازه ارتش آمریکا

تعداد بازدید : 88 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 354 پهپادهای انتحاری که مهمات سرگردان نیز خوانده می‌شوند، در جایگاهی بین موشک های کروز و هواپیماهای جنگی بدون سرنشین (UCAV) قرار می‌گیرند و دارای ویژگی‌های مشترک با هر دو هستند. تفاوت آن‌ها با موشک‌های کروز در این است که برای پرسه زدن برای مدت نسبتاً طولانی در اطراف منطقه هدف طراحی شده‌اند و از این نظر با موشک‌های UCAV، مهمات پرسه‌زن برای استفاده در حمله و دارای یک کلاهک داخلی طراحی شده‌اند. شرکت Anduril که سری پهپاد انتحاری ALTIUS را تولید می‎کند، اولین تست پهپاد انتحاری ALTIUS-700M را انجام داد. در این تست، پهپاد انتحاری ALTIUS-700M، ماکت سامانه پدافندی روس بوک-ام 2 را مورد اصابت قرار می‎دهد. پهپاد انتحاری ALTIUS-700M می‎تواند توسط لانچرهای زمینی، دریایی و یا از پهپادهای رزمی و بالگردها شلیک شود. این پهپاد می‎تواند کلاهکی به وزن بیش‎از ۱۳ کیلوگرم (۳۳ پوند) را حمل کند. پهپاد انتحاری ALTIUS-700M با کلاهک خود دارای مداومت پروازی 75 دقیقه بوده و برد آن حدود 160 کیلومتر است. تصاویر انهدام سامانه توسط این پهپاد انتحاری را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مردم آلمان معتقدند ارتش کشورشان قادر به دفاع از آنها نیست
  • قدرت نمایی آزادکاران جوان ایرانی با قهرمانی در جام قهرمانان ترکیه
  • پیام تبریک بشار اسد به پوتین به مناسبت پیروزی در انتخابات
  • بازداشت شرور سابقه‌دار پس از قدرت‌نمایی در خیابان پیروزی تهران
  • علم‌الهدی : تهدید و تحریم اقتصادی در ملت ایران اثرگذار نخواهد بود
  • وعده ارتش سودان برای واگذاری قدرت به غیرنظامیان
  • قدرت تخریب پهپاد انتحاری تازه ارتش آمریکا (فیلم)
  • قدرت تخریب پهپاد انتحاری تازه ارتش آمریکا
  • قدرت تخریب پهپاد انتحاری ارتش آمریکا
  • آیفون ۱۶ با این ۵ تغییر برای قدرت‌نمایی آماده می‌شود/ عکس