Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماموران پلیس پایتخت در کلانتری شهرری موفق شدند سارقی را که با شیوه و شگردی خلاقانه، اقدام به پرداخت خلافی خودروها و ترخیص خودروهای توقیف شده با کارت بانکی بدون موجودی می‌کرد را دستگیر کنند.

بر اساس این گزارش سارق دستگیر شده که به گفته خودش برای نخستین بار گرفتار شده است، با شیوه و شگردی جالب و با سوءاستفاده از ضعف بانک‌ها، اقدام به صفر کردن خلافی خودرو کرده و با این روش، نیمی از مبلغ خلافی خودروها را به عنوان حق الزحمه دریافت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روش سارق با استفاده از کارت هدیه بدون موجودی یک بانک خصوصی (بانک پ) به شعبه بانک‌های ملی مراجعه کرده و با استفاده از دستگاه پوز داخل شعبه، فرایند پرداخت خلافی را طی می‌کرد و در پایان با بریدن بخشی از قبض دستگاه پوز که در آن ذکر شده کارت بانکی فاقد موجودی است، برگه خلافی را به همراه رسید بانکی به دفاتر پلیس +10 برده و خلافی خودرو را صفر می‌کرد.

این «دزد» خلاق می‌گوید این مشکل سامانه‌ای در قبض دستگاه پوز، تنها برای کارت‌های هدیه این بانک خاص صادر می‌شود و او با سوءاستفاده از این حفره، مبادرت به پرداخت خلافی با کارت‌های هدیه بانکی فاقد موجودی می‌کرده است.

سارق دستگیر شده که 35 سال سن دارد، مشتری‌هایش را از مقابل ستادهای ترخیص خودرو انتخاب کرده و برای هر پرداخت خلافی، 50 درصد جریمه خودرو را دریافت می‌کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند

به گزارش شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به برنامه سازمان تاکسیرانی برای تجهیز تاکسی‌های شهری به دستگاه‌های کارت‌خوان اظهار داشت: برابر برنامه‌ریزی و تفاهم صورت گرفته با مدیریت بانک رفاه کارگران استان، شرایط مناسبی برای تاکسیرانان فراهم‌شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه کارت‌خوان مجهز شوند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران و رانندگان تاکسی پرداخت کرایه به صورت نقدی و مشکل پول خرد بوده که از اواسط سال گذشته بحث هوشمندسازی پرداخت کرایه در دستور کار سازمان تاکسی‌رانی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: آن دسته از مالکین تاکسی‌هایی که اقدام به دریافت دستگاه کارت‌خوان کنند از پرداخت مالیات مشاغل معاف هستند.

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ۶ ماه نخست امسال تمامی تاکسی‌های سطح شهر به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.

کد خبر 6089862

دیگر خبرها

  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران