Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اولین مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر قرآن کریم استان اصفهان در جوار حرم مطهر امامزادگان هفده تن(ع) گلپایگان راه اندازی می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، یحیی قاسمی اظهار داشت: در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون نفر حافظ قرآن کریم و همچنین در جهت اجرای سیاست های سازمان اوقاف و امور خیریه با رویکرد ترویج فرهنگ قرآن کریم اولین مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر قرآن کریم استان اصفهان در جوار حرم مطهر امامزادگان هفده تن(ع) گلپایگان راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدرسه ۲۰ الی ۳۰ نفر قرآن پژوه از طریق آزمون های کتبی و مصاحبه گزینش و ثبت نام می شوند که این افراد در مدت یک سالی که در این مدرسه حضور دارند تحت آموزش هایی با روش های نوین توسط مربیان مجرب قرآنی استان قرار می گیرند و پس از یک سال حافظ کل قرآن کریم می شوند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطرنشان کرد: این امر یکی از اقدامات بسیار مهم و بزرگ این اداره محسوب می شود و در نوع خود و در سطح استان بی نظیر و همچنین در سطح کشور نیز کم نظیر بشمار می آید و امیدواریم که در آینده با حمایت های دولت و خیرین بتوانیم این حرکت را در سراسر استان گسترش داده و شاهد آن باشیم که تعداد بیشتری از این مدارس در سطح استان راه اندازی شود.

یحیی قاسمی گفت: اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام و گزینش برای علاقمندان شرکت در این مدرسه قرآنی متعاقبا اعلام می شود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

کد خبر 848108 منبع: میزان برچسب‌ها قرآن - فعالیت‌ها خبر مهم مسیحیت سوئد

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند