Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ پاسدار سعید رشیدی فرمانده سپاه شهرستان اسکو با اشاره به اعزام دانش‌آموزان اسکو و ایلخچی به اردوی راهیان نور اظهار داشت: 170 نفر از دانش‌آموزان شهرهای اسکو و ایلخچی راهی مناطق عملیاتی کشور شدند تا با مفهوم ایثارگری رزمندگان اسلام بیش‌ از پیش آشنا ‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دانش‌آموزان به مدت یک هفته از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شامل پیرانشهر، مهاباد، تمرچین و یادمان شهدای شهید بروجردی دیدن خواهند کرد.

فرمانده سپاه اسکو، اردوهای راهیان نور یکی از راه‌های مؤثر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که هر چقدر فرهنگ جهاد و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان جامعه ترویج شود، بی‌تردید فرزندانمان در مقابل آماج حملات دشمنان در جنگ نرم مقاوم‌تر خواهند بود.

رشیدی بازدید از آثار به‌جا مانده دوران دفاع مقدس، آشنایی با محورهای عملیاتی، آشنایی با سرداران شهدا، احیای تفکر والای دفاع مقدس، فرهنگ بسیجی، تکریم از مقام والای شهدا و حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس را به‌عنوان برجسته‌ترین ویژگی‌های راهیان نور عنوان کرد.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بازگویی صحنه‌های دفاع مقدس و نشان دادن غیرت جوانان ایرانی برای دفاع از خاک وطن و ناموس خود باعث ارتقاء سطح آگاهی دانش‌آموزان در زمینه دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه اسکو با اشاره به لزوم حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کنیم و در راستای حراست از آرمان‌های شهدا، امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم که برگزاری این اردوها در این خصوص بسیار ارزشمند است.

 

انتهای پیام/ش

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکر‌های مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور