Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:34:53 GMT

موراتا؛ گزینه جانشینی ستاره گلزن PSG

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۲۲۳۵

موراتا؛ گزینه جانشینی ستاره گلزن PSG

اخبار حاکی از آن است که باشگاه پاری سن ژرمن آلوارو موراتا را به عنوان جایگزین ادینسون کاوانی در نظر گرفته است.


به گزارش "ورزش سه"، بعد از حواشی ابتدای فصل بین کاوانی و نیمار، بسیاری امسال را آخرین فصل حضور کاوانی در پاریس می دانند و معتقدند او در پایان فصل از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد.

 

اما نشریه مارکا با تایید این خبر ادعا کرد که مسئولان پاری سن ژرمن از همین حالا به دنبال یافتن جانشین برای گلزن اروگوئه ای خود هستند و نام آلوارو موراتا، گلزن اسپانیایی چلسی در این رابطه مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

این نشریه اذعان داشت که موراتا و مدیر برنامه اش همین حالا نیز از پیشنهاد پاری سن ژرمن مطلع شده اند و مذاکرات در این خصوص به زودی آغاز می شود. موراتا که تا اینجا نمایش درخشانی در تیم جدیدش داشته و موفق به زدن 14 گل شده است، مدتی قبل زندگی در لندن را پر از استرس دانست و ادعا کرد ممکن است برای مدتی طولانی نتواند در این شهر زندگی کند.

 

موراتا در تابستان امسال از رئال مادرید راهی چلسی شد و در صورت توافق با پاری سن ژرمن، بعید است باشگاه فرانسوی مشکلی برای پرداخت رقم مورد نظر چلسی داشته باشد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست

سرمربی اهل کرواسی شخصا شایعات همکاری با لیورپول را رد کرد.

طرفداری | روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه مدیران لیورپول به نیکو کواچ، سرمربی سابق بایرن مونیخ و وولسفبورگ منتشر شده بود. 

پدرو سپولودا، خبرنگار معتبر پرتغالی که از نزدیک وضعیت انتقال روبن آموریم به لیورپول را دنبال می‌کند، سرمربی اسپورتینگ لیسبون را گزینه پیشتاز برای ورود به آنفیلد معرفی کرده است. در حقیقت، مدیران لیورپول پس از اعلام خبر جدایی یورگن کلوپ، به سرعت توسط ویژگی‌های فنی و مدیریتی آموریم قانع شدند، اگرچه مذاکره تنها از سوی واسطه‌ها اتفاق افتاده است. لیورپول و اسپورتینگ لیسبون در کورس قهرمانی لیگ‌هایشان قرار دارند و ترجیح می‌دهند در این لحظه روی ادامه فصل متمرکز باشند. در روزهای گذشته، شایعاتی در مورد علاقه قرمزها به نیکو کواچ منتشر شد. سرمربی که حدود یک ماه از هدایت وولفسبورگ برکنار شده است. کواچ شخصا این موضوع را رد کرده است:

شایعاتی که اخیرا پیرامون لیورپول شکل گرفته است، حقیقت ندارند. 

 نیکو کواچ 52 ساله طی 3 تجربه مربیگری اخیر خود در بایرن مونیخ، موناکو و وولفسبورگ ناکام مانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی