Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:با حضور ناشران و تولیدکنندگان محتوای حوزه کودک و نوجوان، نقش شامد در صیانت از حقوق کودکان و نوجوانان در فضای مجازی بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، ابوالفضل قناعت پیشه در این نشست در خصوص نقش شامد در فضای مجازی گفت: شامد به خوبی می تواند ضامن سلامت شخصیت کودکان و نوجوانان در فضای مجازی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 قناعت پیشه افزود: امروز نگاه سنتی به تولید محتوای حوزه کودک اشتباه است. این حوزه به محتوایی نیاز دارد که هم به لحاظ جذابیت های بصری و هم انتقال فرهنگ غنی ایرانی اسلامی بتواند کودک را اغنا کند.


در ادامه این نشست ناشران دیجیتال به بیان مشکلات و چالش های تولید محتوا در این حوزه پرداختند.


در این نشست راه اندازی خانه ناشران دیجیتال کودک و نوجوان به عنوان یکی از راهکارهای هم گرایی تولید محتوا بررسی شد.
 

پایان پیام/298

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضیافت افطاری امام حسنی ها در نوشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌همزمان با گرامیداشت ولادت امام حسن مجتبی (ع) به همت شورای فرهنگی مسجد امام جعفر صادق  (ع) محله مهدوی  فردوسی جنوبی شهرستان نوشهر، سفره  افطاری ۸۰ متری گسترده  شد و بیش از ۳۰۰ روز‌ه‌دار  پذیرایی شدند.

برگزاری مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که با حضور و استقبال  کودکان و نوجوانان  برگزار شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • بازی؛ نیازی بنیادین در دوران کودکی
  • شرکت‌های فناوری جعل عمیق ساخته شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کنند
  • ضیافت افطاری امام حسنی ها در نوشهر
  • سرمایه گذاری در حوزه تفریحات کودک