Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم مهارت در فراهم شدن اشتغال گفت: توسعه مهارت آموزی دانشجویان، از اولویت‌های دانشگاه آزاد بوشهر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اسماعیل عبداللهی ظهر امروز در جلسه ستاد هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی در ترویج علوم در راستای تربیت جوانان ایران اسلامی اظهار داشت: مجموعه دانشگاه آزاد استان بوشهر برای توسعه مهارت آموزی و ارتقاء مهارت دانشجویان از هیچ کوششی فرو گذار نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حل مشکل بیکاری درگرو تربیت افراد ماهر است تصریح کرد:برای حل مشکل بیکاری باید توجه و تمرکز اصلی برهمکاری دانشگاه و آموزش فنی و حرفه‌ای برای تربیت افراد ماهر و پنجه‌های کارآمد در مراکز فنی و حرفه‌ای باشد.

عبداللهی با بیان اینکه دانشگاه آزاد آماده همکاری دبرای توسعه مهارت آموزی دانشجویان است افزود: امروز جامعه‌ای می‌تواند سرپای خود بایستد که به توانایی‌ها و هویت خود اتکا کند و توسعه حوزه فنی و حرفه‌ای یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه بحث آموزش باید مبتنی برخلاقیت باشد بنابراین فنی وحرفه‌ای می ‌تواند دراین امر سهم مهمی داشته باشد،تاکید کرد: تعامل فنی و حرفه‌ای با دانشگاه توانمندی مهارتی دانشجویان را به دنبال دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با اشاره به مزیت‌های بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای برای مردم گفت: جوانان،دانش آموزان و دانشجویان با بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای ضمن زمینه‌های شکوفایی استعدادهای درونی خود را فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در تمام کشورهای پیشرفته دنیا نیروی کار ماهر یک اولویت و شاخص برای توسعه است، اظهار داشت: صنعت کشور ما امروز خالی از نیروهای تکنسین ماهر است و نیاز است برای توسعه کشور به این حوزه با توسعه آموزش‌های مهارتی در دانشگاه‌ها توجه ویژه داشته باشیم.

عبداللهی با تاکید بر نقش مهم مهارت در فراهم شدن اشتغال گفت: توسعه مهارت آموزی دانشجویان، از اولویت‌های دانشگاه آزاد بوشهر است.

انتهای پیام/

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این اردو در چهاربیشه شهرستان گچساران با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.
این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روز سیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران