Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-25@16:50:10 GMT

مقایسه گرافیکی روی ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۵۸۹۸

مقایسه گرافیکی روی ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو

‍‍‍‍‍‍

به گزارش بولتن نیوز، روز گذشته کمپانی Square Enix، به‌روزرسانی گرافیکی بازی Final Fantasy XV برای کنسول ایکس باکس وان ایکس را عرضه کرد و اولین مقایسه‌های گرافیکی این بازی بین کنسول جدید ایکس باکس وان ایکس، ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 پرو منتشر شده که در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

یکی از کاربران یوتوب، ویدیو و تصاویری از بازی Final Fantasy XV را منتشر و به صورت جداگانه اقدام به مقایسه گرافیک این بازی بر روی کنسول ایکس باکس وان ایکس با کنسول ایکس باکس وان و کنسول پلی‌استیشن 4 پرو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقایسه گرافیکی بازی Final Fantasy XV بین دو کنسول ایکس باکس وان ایکس و ایکس باکس وان تفاوت‌ها فقط به افزایش رزولوشن ختم نشده است بلکه تکنیک‌های گرافیکی از جمله تکنیک Draw Distance یا دورنماها، کیفیت فوق‌العاده بیشتری بر روی کنسول ایکس باکس وان ایکس دارد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید اختلاف فاهشی بین عملکرد دو کنسول وجود دارد. در ادامه می‌توانید ویدیو مقایسه گرافیکی بازی Final Fantasy XV بین دو کنسول ایکس باکس وان ایکس و ایکس باکس وان را نیز مشاهده کنید.

 

اما طبق روال هفته‌های اخیر که مقایسه‌های زیادی از عملکرد بازی‌ها بر روی دو کنسول قدرتمند پلی‌ استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس منتشر شده است، بازی Final Fantasy XV نیز روی کنسول مایکروسافت عملکرد بهتری دارد. این بازی روی کنسول ایکس باکس وان ایکس با استفاده از تکنیک چکربورد، با رزولوشن 4K یا 2160p اجرا ‌می‌شود در حالیکه بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو با استفاده از تکنیک چکربورد، با رزولوشن 1800p اجرا می‌شود. جدا از رزولوشن بهتر بازی در کنسول ایکس باکس وان ایکس، شاهد جزییات محیطی بیشتری نسبت به کنسول پلی‌استیشن 4 پرو هستیم و بازی بر روی ایکس باکس وان ایکس از شفافیت بیشتری برخوردار است. در ادامه می‌توانید تصویر و ویدیوی منتشر شده از مقایسه گرافیکی بازی Final Fantasy XV بین دو کنسول ایکس باکس وان ایکس و پلی‌استیشن 4 پرو را نیز مشاهده کنید.

 

 

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مقایسه مرسدس بنز ایی کیو اس 2024 و 2025 (عکس)
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم