Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: ­یک نظامی سعودی روز دوشنبه در حمله فردی ناشناس در استان قطیف در شرق این کشور کشته شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ­یک نظامی سعودی روز دوشنبه در حمله فردی ناشناس در استان قطیف در شرق این کشور کشته شد.
منابع خبری عربستان به نقل از مسئولان پلیس Police استان القطیف گزارش دادند نظامی سعودی روز دوشنبه به ضرب گلوله فردی ناشناس کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این منابع افزودند پس از کشته شدن نظامی سعودی، سرویس‌های امنیتی عربستان تحقیقات خود را برای شناسایی عاملان این حمله آغاز کردند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام ساعتی پیش با صدور بیانیه ای اعلام کرد نظامیان اشغالگر صهیونیست را در پایگاه نظامی کرم ابو سالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار داده است.

بنابر اذعان منابع عبری در این حمله تاکنون دو نظامی صهیونیست کشته و دستکم 10 نفر دیگر زخمی شدند.

لحظاتی پیش نیز منابع عبری گزارش دادند که این رخداد در جریان نبرد زمینی غزه، رخدادی غیر عادی بوده و در پی آن بالگردهای متعددی برای انتقال مجروحان به پایگاه کرم ابوسالم اعزام شده اند.

یدیعوت آحارونوت نیز در این باره گزارش داد که این حادثه، رخدادی خطرناک بوده و مقامات درباره انتشار جزئیات آن و همچنین شمار کشته شدگان و مجروحان سیاست سانسور را اجرایی کرده اند.

کد خبر 6097365 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • تائید کشته شدن نظامی صهیونیست در حمله مقاومت فلسطین
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • جزئیات جدید از عملیات دو مرحله‌ای قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم
  • پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم+ فیلم