Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی در گفت و گو با امتداد نیوز  گفت: ساعت ۱۴ و ۵۹ دقیقه ظهر امروز، یک مورد انفجار در غرب به شرق جاده مخصوص کرج کیلومتر ۹ به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای ۳ ایستگاه سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به محل وقوع حادثه اظهارکرد: این انفجار در یکی از ساختمان‌های یک شهرک مسکونی رخ داده بود و طبقه اول این ساختمان که خانه‌ای ۱۲۰ متری بود به طور کامل شعله ور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی ادامه داد: به دلیل انفجار شدید، تمام شیشه‌های ساختمان شکسته بود و لوازم خانه نیز به بیرون پرتاب شده بودند.

وی با بیان اینکه  حادثه مصدوم نداشته است افزود: خوشبختانه فردی در واحدی که دچار آتش سوزی شده حضور نداشته و سایر افراد ساختمان نیز موفق شده بودند از ساختمان خارج شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در رابطه با دلیل حادثه اظهارکرد: بررسی‌های اولیه حاکی از نشت گاز شهر و وقوع جرقه و در نهایت انفجار است.

true برچسب ها : آتش نشانی انفجار گاز ملکی سخنگوی آتش نشانی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد سجادی عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۱۹ یک ساختمان ۴ طبقه در شهرک پردیسان طعمه حریق شد که ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی و یک دستگاه خودروی نردبان با ۱۲ نیرو به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی قم افزود: این حریق در طبقه ۴ این ساختمان بوده که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی حریق در دقایق اول مهار شد و افراد ساکن در طبقات که حدود ۱۵ نفر بودند از طریق خودروی ویژه نردبان و راه پله از محل حادثه خارج شدند.

سجادی ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشته و علت آن در دست بررسی است.

کد خبر 6097715

دیگر خبرها

  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه