Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@01:24:43 GMT

قرار نیست چون بردیم نسبت به داوری‌ها اعتراضی نکنم

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۶۴۷۱

قرار نیست چون بردیم نسبت به داوری‌ها اعتراضی نکنم

محمود فکری به دلیل اعتراض به داوری و اخراج در بازی ماهشهر در دیدار مهم با مس کرمان تیمش را از روی سکوها هدایت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری سرمربی نفت‌مسجدسلیمان چند روز پیش برای پاره‌ای از توضیحات به سازمان لیگ رفته بود و او در این خصوص به ورزش سه گفت: به سازمان لیگ رفتم تا هم درباره قضاوت داوران بازی‌هایمان و هم چینش داوری صحبت کنم و اعتراضم را به گوش مسئولین لیگ برسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به انتخاب ناظران بازی و داوری توجه بیشتری شود چون بازی‌ تیم‌های بالای جدول، تیم های همشهری و هم استانی رقابت‌های حساسی است که با کوچکترین اشتباه و کم‌تجربگی در امتیاز گرفتن یا امتیاز دادن یک تیم دیگر تاثیرگذار خواهد شد.


او درباره قضاوت دیدار با ماهشهر هم افزود: در این بازی از داوری خیلی اذیت شدیم ضمن آنکه من را هم اخراج کردند گل سالم ما پذیرفته نشد و از حریف گل دریافت کردیم.


وی با وجود آنکه تیمش در این بازی موفق به کسب 3 امتیاز بازی شدند دست از اعتراض برنمی‌دارد و می‌گوید: قرار نیست چون بازی را بردیم داوری هر طوری که دلش می خواهد قضاوت کند و ما حرفی نزنیم. باتوجه به آنکه فاصله تیم‌های پایین جدولی با ما خیلی کم است یک برد و یک باخت صدرجدول را جابجا خواهد کرد و ما می‌خواهیم نظارت و دقت بیشتری شود تا حقی از تیمی ناحق نشود.
سرمربی نفت در مورد رقابت با مس کرمان در هفته دوازدهم می‌گوید: مس تیم بسیار خوبی است و مجموعه مدیریتی بسیار خوبی دارد، آنها از کادر و بازیکنان مجرب بهره می برد و در جدول هم جایگاه خوبی دارد، تیمی که در مجموع قابل احترام است و مطمئنا بازی راحت نخواهیم داشت. باوجود آنکه بازی در شهر خودمان است ولی باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و تلاش بیشتری انجام دهیم که انشااله بتوانیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم.


فکری از برنامه‌ریزی سازمان لیگ تشکر می‌کند و می‌گوید: نظم بازی‌ها در مجموع تا به اینجا خوب بوده و از این بابت باید از سازمان لیگ تشکر کرد. تیم هایی که در لیگ حضور دارند بسیار خوب هستند و اگر کمی دقت کنیم بین 8 تا 10 تیم شانس صعود به لیگ‌برتر را دارند و تیم‌ها در نتیجه‌گیری و آمادگی خیلی به هم نزدیک‌ هستند. ضمن ایکه خیلی از تیم ها برنامه ریزی و هزینه خوبی داشته‌اند که این کار تیم هایی که می خواهند صعود کنند را سخت‌تر خواهد کرد.


سرمربی تیم نفت‌مسجدسلیمان در هفته گذشته به دلیل اعتراض به داوری از زمین مسابقه اخراج شد که او به همین دلیل در این هفته تیمش از روی سکوها هدایت خواهد کرد. او در این خصوص گفت: درست است که من در این بازی روی نیمکت نیستم اما بچه‌های ما به بلوغ فکری و شخصیتی خوبی رسیده‌اند و مطمئنم اگر من هم نباشم باز هم برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهند رفت و حتی تلاششان را به نسبت زمانی که من در کنار زمین هستم بیشتر خواهند کرد.امیدوارم تلاش بیشتر آنها نبود من در کنار خط را جبران کنند و برنده میدان باشیم.


فکری در پایان از حمایت همه جانبه هواداران مسجدسلیمانی تقدیر و تشکر می‌کند و می‌‌خواهد این حمایت‌ها متوقف نشود: نفت اگر در صدرجدول است حمایت هواداران پرشورش را پشت سر خود داشته و من خواهش می‌کنم آنها حمایتشان را کمرنگ نکنند بلکه می‌خواهم تعداد بیشتری برای تشویق نفت به استادیوم بیایند. من امیدوارم پیش از شروع بازی با مس کرمان ورزشگاه پر شود و بتوانیم با حمایت این عزیزان سه امتیاز شیرین این مسابقه را به امتیازات خود بیافزاییم.

دسته یک محمود فکری نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /نکات پنهان زیاد است /تنها ۲۰ درصد از توانمان را به کار بردیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها یک بخشی از یک نیرو بود.

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف آرایی عجیب و غریبی شد.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها که گفته بودند ما دخالت نمی‌کنیم کاملا دخالت کردند و آمدند کنار رژیم صهیونیستی و رژیم هم حملات به مناطق شمال و محور حزب الله و غزه را تعطیل کرد و حتی یک بدون سرنشین هم در آن مناطق نداشتند و همه را به سمت ایران بسیج کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه به کنار رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشورهای اطراف هم به این رژیم کمک کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما رزم ناوها و ناوهای هواپیمابر خودشان را آوردند و آن شب تنها ۲۰ درصد توان نیروی هوافضای سپاه صرف مقابله با آمریکا و انگلیس و فرانسه و همه اینها شده بود و با این حال پیروزی بزرگ حاصل شد.

سردار حاجی زاده گفت: این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901603

دیگر خبرها

  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /نکات پنهان زیاد است /تنها ۲۰ درصد از توانمان را به کار بردیم