Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا ؛ در گزارشی اعلام کرد: با توجه به توقف ارائه خدمات بیمه ای در شعبه چیتگروبه منظور رفاه حال بیمه گذاران بیمه نامه های اتومبیل، شعبه شهید لشگری (وردآورد) بیمه آسیا راه اندازی و آماده ارائه خدمات و پرداخت خسارت به زیاندیدگان بیمه نامه های اتومبیل  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین گزارش، کارشناسان بیمه ای شعبه شهید لشگری (وردآورد) بیمه‌ آسیا واقع در ضلع جنوبی کیلومتر 16 جاده مخصوص (شهید لشگری)، روبروی سایپا، جنب شرکت مسعود مارک و شماره تلفن‌های 18_16_14_44186712در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 15 و روز پنج شنبه از ساعت 8تا12:30آماده ارزیابی و پرداخت خسارت به زیاندیدگان بیمه نامه  های اتومبیل بیمه آسیا هستند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات به ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی در کردستان

مدیرکل بهزیستی استان کردستان، گفت: در حال حاضر ۳۶ هزار خانوار با جمعیت ۷۰ هزار نفر در کردستان تحت پوشش این نهاد هستند. - اخبار استانها -

حسین رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، از خدمات‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی در استان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر 36 هزار خانوار با جمعیت 70 هزار نفر در کردستان تحت پوشش و حمایت این نهاد هستند. اگر چه ارائه خدمات به مددجویان را یک وظیفه دانسته، اما از شناسایی خانواده‌های دارای معلول و نیازمند نیز ناراحت هستیم و ای کاش معلولی در جامعه نبود.

وی گفت: خدمات‌رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی در استان در قالب 54 مأموریت شاخص و بیش از 120 طرح و برنامه است که بیش از 30 فعالیت بهزیستی مربوط به حوزه توانبخشی و ارائه خدمات مختلف به جامعه معلولان در این سرفصل است.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان از ارائه خدمات به 32 هزار و 535 معلول کردستانی خبر داد و افزود: این تعداد جامعه تحت پوشش به صورت مستمر و غیرمستمر از خدمات این سازمان بهره می‌گیرند. بیش از 47 درصد از معلولان استان دارای معلولیت شدید و خیلی شدید بوده که نیازمند مراقبت و توجه ویژه هستند.

وی بیان کرد: بهزیستی ماهانه سه میلیون و 500 هزار تومان بابت حق نگهداری از معلولان را به مراکز و دو میلیون و 500 هزار تومان حق پرستار در منزل شخصی به جامعه هدف در استان پرداخت می‌کند و تمام تلاشمان رفع دغدغه‌های این عزیزان است.

رسولی بیان کرد: بنده معتقدم اگر میزان حق پرستاری از دو میلیون و 500 هزار تومان به 6 میلیون تومان هم افزایش یابد، باز به نفع دولت است، چرا که هزینه نگهداری یک معلول در مراکز بسیار بالا و کاری سخت است.

وی با اشاره به اینکه قانون افزایش 40 درصدی مستمری مددجویان از شش ماهه دوم سال گذشته در استان نیز اجرایی شد، تصریح کرد: البته این میزان مستمری پاسخ‌گوی هزینه‌های زندگی خانواده‌های تحت پوشش نیست و می‌توان به عنوان کمک هزینه در نظر گرفت. در کنار این مستمری؛ مددجویان از تسهیلات اشتغال‌زایی، مسکن و سایر خدمات همچون کمک هزینه تحصیلی، دانشجویی، پزشکی و معیشتی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان در پاسخ به این سؤال که آیا اکنون افراد پشت نوبتی دریافت مستمری داریم، عنوان کرد: هم‌ اکنون هیچ معلول پشت نوبت دریافت مستمری در استان نداریم، کسانی که درخواست تحت پوشش و بهره‌مندی از خدمات این نهاد را ارائه دهند، پس از بررسی فرایند و امور اداری، تحقیقات میدانی و صحت‌سنجی که یکی و 2 طول می‌کشد، در صورت صحت، مستمری برای آنان ایجاد خواهد شد.

رسولی در پاسخ به سؤالی دیگر که در مجموع ماهانه چه میزان مستمری به جامعه هدف و مراکز تحت پوشش بهزیستی در استان پرداخت می‌شود؟ گفت: از آنجا که میزان اعتبار اختصاصی به مستمری‌بگیران و مراکز تا پایان فروردین‌ماه هر سال است، در حال جمع‌بندی آمار این دو حوزه بوده که در اختیار خبرنگار این رسانه قرار خواهم داد.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۸۳ هزار نفر در همدان
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • ارائه خدمات به ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی در کردستان
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • ◄ اصطلاحات بیمه/ بخش اول
  • ارائه ۵ هزار خدمت رایگان در مرکز پرتو درمانی شهید رمضانزاده
  • مراجعه بیش از ۳۷۰۰ بیمار به بیمارستان بهشتی کاشان
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۷‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هزار و ۹۰۳ نفر در زاهدان