Web Analytics Made Easy - Statcounter

از بارسلونا خبر می‌رسد این باشگاه در قرارداد همکاری جدیدش با کمپانی لوازم خانگی برقی ترکیه‌ای «بکو»، به ازای هر فصل، ۱۹ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از بارسلونا خبر می‌رسد این باشگاه در قرارداد همکاری جدیدش با کمپانی لوازم خانگی برقی ترکیه‌ای «بکو»، به ازای هر فصل، ۱۹ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بکو بدین ترتیب به سومین اسپانسر بزرگ بارسا تبدیل می‌شود.

به گزارش mundodeportivo، پیشتر میگل ریکو فاش کرده بود که بارسلونا در آستانه رسیدن به توافق نهایی با کمپانی بکو قرار دارد تا این کمپانی به اسپانسر اصلی پیراهن تمرینات باشگاه و کمپ سیوتات اسپورتیوا تبدیل شود. بارسا و بکو چند سالی می‌شود که با یکدیگر همکاری می‌کنند و حالا قرار است این همکاری گسترش پیدا کند. طبق آنچه تاکنون به دست آمده، بکو که تا کنون سالانه ۹ میلیون یورو به بارسا پرداخت می‌کرد، در قرارداد جدید به ازای هر فصل، ۱۹ میلیون یورو به حساب آبی اناری‌ها واریز می‌کند. این خبر را شب گذشته رادیو کاتالونیا اعلام کرد.

کادر اقتصادی باشگاه یکی دیگر از اهدافش را عملی کرده و از پیراهن تمرینی نیز کسب درآمد می‌کند. هدف بعدی باشگاه، جذب یک اسپانسر قدرتمند برای تامین بخش اعظمی از هزینه‌های بازسازی نیوکمپ است که طبق برنامه قرار است در نیمه اول سال ۲۰۱۸ این هدف نیز عملی شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد

تصمیم اسطوره بلوگرانا در نهایت تغییر کرد و او به کار خود در کاتالونیا ادامه خواهد داد.

ژاوی و بارسلونا برای ادامه همکاری به توافق رسیدند.

به گزارش طرفداری به نقل از فرناندو پولو از موندو دپورتیوو، ژاوی حداقل تا پایان فصل 25-2024 سرمربی بارسلونا خواهد ماند. پس از جلسه امروز ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، توافقی مبنی بر ادامه کار این سرمربی تا پایان قراردادش در باشگاه کاتالان حاصل شد. خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا فردا شخصاً در خصوص جزئیات این جلسه و ادامه همکاری با ژاوی صحبت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ژاوي: مي‌خواهم در بارسا خداحافظي کنم این مرد استثنایی

دیگر خبرها

  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • پیشنهاد کشور‌های عربی به حماس؛ در ازای دریافت امتیازات سیاسی خلع سلاح شوید
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم