Web Analytics Made Easy - Statcounter

متأسفانه شیوه استعدادیابی در فوتبال ایران درست و اصولی نیست. در دنیای فوتبال استعدادیابی به شکلی صحیح انجام شده و بازیکنان مستعد از همان کودکی به باشگاه رفته و زیر نظر گرفته می‌شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به طور مثال در مدرسه فوتبال لاماسیا (اختصاصی بارسلونا) به بچه‌ها طریقه درست غذا خوردن، مسواک زدن و حتی حرف زدن را آموزش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به آنان یاد می‌دهند که چگونه از درآمد خود استفاده کرده و حتی فعالیت‌های اقتصادی انجام بدهند و مشاور خوب انتخاب کنند تا تصمیمات اشتباه آنان به حداقل برسد اما در ایران این‌طور نیست.استعدادیابی به درستی انجام نمی‌شود و بازیکنان باری به هر جهت جلو می‌آیند و باشگاهی می‌شوند. حتی در باشگاه‌ها هم به استعداد فرد توجه جدی نمی‌شود یا آن‌قدر توجه می‌شود که از اختیار خارج می‌شود! به همین مورد مهدی قائدی رجوع کنید. جوان بااستعدادی که مسئولان استقلال تا بوشهر سفر کردند و او را به تهران آوردند. پسری که به زندگی در تهران عادت نداشت ناگهان افتاد وسط شهرت، محبوبیت و… مهدی قائدی با چند تا دریبل ناگهان هواداران بسیاری را خواهان خود دید. تقاضای عکس و امضای یادگاری به همراه تیتر یک رسانه‌ها شدن همه و همه دست به دست هم داد تا پسر مستعد جنوبی از خود بی‌خود شود. پیراهن استقلال را در رختکن به زمین بکوبد و…!

شاید هر مربی ایرانی دیگری بود ماجرا را زیرسبیلی رد می‌کرد اما وینفرد شفر در مکتب فوتبال آلمان آموزش دیده بود. او کوتاه نیامد و حتی شنیدیم مهدی قائدی را به اتاق خودش راه نداد تا تنبیه شود. ظاهراً مهدی قائدی تنبیه شده است. او به تمرینات برگشته و فرصت بازی پیدا کرده ولی یکسری مشکلات کماکان باقی است.

شاید این مطلب به مذاق مهدی قائدی خوش نیاید اما به خاطر یک استعداد ناب در فوتبال ایران باید بنویسیم. این که قائدی به توصیه یک همبازی مصاحبه نکند یا در میکسدزون از کنار خبرنگاران رد شود به خودی خود کافی نیست. مهدی قائدی باید بازنگری جدی‌ای در ظاهر، رفتار و نوع زندگی‌اش داشته باشد. رفتن به آرایشگاه اسمی شمال شهر که بازیگران و فوتبالیست‌های معروف به آن آمد و شد دارند به کار جوان بوشهری نمی‌آید. خیلی ساده بگوییم مهدی قائدی مشاور خوب می‌خواهد. کسی که به او بگوید بازگشت دوباره با صفحه‌ای جدید در اینستاگرام کمکی به رشد فوتبالش نخواهد کرد. یکی که به قائـدی یادآوری کند، مگر از اینستاگرام خداحافظی نکرده بودی؟ پس چرا برگشتی؟ یکی که داستان زندگی مجاهد خذیراوی را مو به مو و با دقت برای مهدی قائدی تعریف کند!

منبع : خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با استقبال  مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان وارد فرودگاه کرمان شد.

همچنین طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان های فدراسیون به همراه محسن ربیعی دبیر هیات فوتبال نیز  با حضور در فرودگاه کرمان به استقبال مهدی تاج رفتند.

رئیس فدراسیون فوتبال به منظور حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان و آئین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در سفری یک روزه راهی کرمان شده است

دیگر خبرها

  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)