Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس تابستان امسال تلاش زیادی کرد تا امره جان، هافبک آلمانی لیورپول را جذب کند و حتی گفته می شد که در انتقالات زمستانی نیز تلاش خود را از سر خواهد گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس تابستان امسال تلاش زیادی کرد تا امره جان ، هافبک آلمانی لیورپول را جذب کند و حتی گفته می شد که در انتقالات زمستانی نیز تلاش خود را از سر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امره جان ۲۳ ساله تا پایان فصل جاری با قرمزپوشان مرسی ساید قرارداد دارد و هنوز خبری مبنی بر تمدید آن منتشر نشده است. به این ترتیب او در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود.

جان سال ۲۰۱۴ با قراردادی ۱۲ میلیون یورویی از بایرلورکوزن به لیورپول پیوست و با وجود نارضایتی یورگن کلوپ از تمدید نشدن قراردادش، همچنان تلاشی از سوی باشگاه برای حفظ او در آنفیلد صورت نگرفته است.

گفته می شد که یوونتوس قصد دارد زمستان جاری پیشنهادی جدید برای این ستاره آلمانی ارائه دهد؛ ولی مدیر اجرایی یوونتوس در همین رابطه به رای ۲ گفت:

« ما در زمستان بازیکنی جذب نخواهیم کرد. به اهدافمان در لیگ قهرمانان با وجود گروهی دشوار رسیده ایم و از عملکرد تیم راضی هستیم. نیازی به تقویت تیم حس نمی شود.»

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!

به گزارش "ورزش سه"، شکست بارسلونا برابر پاری سن ژرمن در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باعث عصبانیت گوندوگان و مطرح کردن صحبت‌هایی از سوی او شد که به مذاق دیگر بازیکنان این تیم خوش نیامد.

این ستاره آلمانی که در پنجره نقل و انتقالاتی سال گذشته از منچستر سیتی به بارسلونا پیوست پس از این بازی مدعی شده بود که تصمیم آرائوخو برای خطا روی بازیکن حریف اشتباه بود و ۱۰ نفره شدن بارسا ضربه جبران ناپذیری به این تیم زد و شاید بهتر بود که او این فرصت را به دروازه‌بان تیم می‌داد که این توپ را مهار کند.

مطرح کردن این انتقادهای تند از سوی این بازیکن باعث شد که دیگر بازیکنان بارسلونا نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند و افرادی مانند سرخی روبرتو و ژول کنده با انتشار پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی بر حفظ اتحاد درون تیم تاکید کردند.

حالا نشریه موندو دیپورتیوو خبر داده است که گوندوگان قصد نداشت که به صورت خاص آرائوخو را هدف صحبت‌هایش قرار دهد و از اینکه چنین جوی ایجاد شده ناراحت و پشیمان است. او قصد دارد که به زودی صحبتی خصوصی با این هم تیمی‌اش داشته باشد تا اطمینان حاصل کند که سوتفاهمی بین آنها وجود ندارد. این بازیکن حتی آماده است تا در صورتی که مصاحبه‌ای پیش از بازی برابر رئال مادرید انجام شود به صورت علنی درباره این موضوع توضیح دهد و از آرائوخو عذرخواهی کند.

دیگر خبرها

  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟