Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین قناعت گفت: فیلم سینمایی لازانیا که چند وقتی است وارد مرحله پیش تولید شده است، بزودی کلید می‌خورد.

حسین قناعت کارگردان فیلم سینمایی«قهرمانان کوچک» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، درباره اوضاع اکران این فیلم سینمای گفت: خوشبختانه فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» با استقبال خوبی رو به رو شده است و موج فروش این فیلم سینمایی کماکان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سال گذشته برای اکران فیلم سینمایی«دزد و پری» سرگروه سینمایی نداشته‌ایم؛ اما فیلم سینمایی«قهرمانان کوچک» سرگروه داشت که این موضوع کمک بسیاری برای این فیلم سینمایی بود.

وی ادامه داد: فروش چشم‌گیر فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» که فیلمی در ژانر کودک و نوجوان است، به نوعی یک پاسخ از سوی مخاطبان سینمای کودک و نوجوان است. پاسخی که می‌گوید اگر فیلم جذاب و مناسب در عرصه کودک و نوجوان ساخته شود، مخاطب و تماشاگر خود را پیدا می‌کند. مردم ما ثابت کرده‌اند که اگر ما فیلم خوب و خانوادگی برای آنها تولید شود، همراه با خانواده به تماشای فیلم‌ها می‌نشینند.

کارگردان فیلم سینمایی«دزد و پری2» درباره زمان اکران این فیلم سینمایی گفت: زمان دقیق اکران فیلم سینمایی«دزد و پری2» را پخش کننده این فیلم مشخص می‌کند؛ اما با در نظر گرفتن زمان و شرایط به نظرم اکران فیلم سینمایی «دزد و پری2» سال آینده خواهد بود.

قناعت درباره ساخت پروژه‌های جدید خود اظهار کرد: فیلمنامه‌ای نوشته‌ام تحت عنوان «6 قهرمان» یا «قهرمانان کوچک2» که امیدوارم سال آینده بتوانم آن را کلید بزنم. پروژه دیگر دارم به نام «لازانیا» که پروانه ساخت آن را گرفته‌ایم و درحال حاضر مراحل پیش تولید را پشت سر می‌گذارید. «لازانیا» اثری کمدی است و احتمالاً به زودی فیلمبرداری آن کلید می‌خورد.

انتهای پیام/

R1380/P1356/S4,34/CT3

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرقت دوچرخه قفل شده در روز روشن (فیلم) نحوه بازکردن قفل بدون کلید با چوب کبریت (فیلم) نحوه باز کردن قفل بدون کلید با سنجاق قفلی (فیلم)

دیگر خبرها

  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد