Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کریمی در گفتگو با امتداد نیوز تصریح کرد: متأسفانه تأمین آب شرب اردبیل در گذشته با مشکل مواجه بوده و در صورتی که تمهیداتی اتخاذ نشود، در آینده نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

وی افزود: برای تأمین آب شرب انتقال بین‌حوزه‌ای از دو حوزه ارس و قزل‌اوزن در دست پیگیری است و مطالعات انتقال آب ارس آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از محل حوزه قزل‌اوزن نیز ۵۰ میلیون مترمکعب به اردبیل اختصاص یافته است که در ابتدا محل برداشت پل پیرتقی عنوان شد.

کریمی متذکر شد: با توجه به اینکه پل پیرتقی در آینده احداث می‌شود، با درخواست صورت گرفته محل برداشت را به شهریار انتقال دادیم.

وی در خصوص تأمین آب شرب کشاورزی نیز اضافه کرد: ۱۰۰ هزار هکتار در دشت اردبیل با کمبود منابع آبی مواجه است.

به گفته عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس ضروری است با توسعه شیوه‌های نوین آبیاری آب موجود مدیریت شود.

کریمی با بیان اینکه به این منظور تسهیلاتی پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: انتظار می‌رود این تسهیلات مورد توجه کشاورزان قرار گیرد.

true برچسب ها : آب شرب رضا کریمی رود ارس نماینده مردم اردبیل در مجلس true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۲ درصد سهم ارزش افزوده بخش های اقتصادی به بازرگانی و صنعت البرز

محمد انصاری با بیان اینکه حدود ۴۷ درصد از ارزش افزوده بخش‌های اقتصادی کشور به حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت اختصاص دارد، افزود: این در حالی است که این شاخص در استان البرز بیش ۵۲ درصد است.

انصاری گفت: هم اکنون سه هزار ۷۲۵ واحد صنعتی در البرز فعالیت می‌کنند که زمینه اشتغالزایی مستقیم برای بیش از ۱۷۳ هزار نفر فراهم کرده اند.

وی ادامه داد: در شاخص تعداد واحد‌های صنعتی، البرز ۴.۷ درصد از صنایع کشور را در خود جای داده که سهم اشتغالزایی این واحد‌ها حدود ۶.۲۴ درصد از مجموع اشتغال ایجاد شده در کشور است.

وی افزود: در سال مهار تورم و رشد تولید همچنین در حوزه توسعه صادرات غیر نفتی موفقیت بزرگی کسب شد و پیرو دستور استاندار البرز ضمن ساماندهی آمار واقعی صادرات استان، صادرات ۱.۲ میلیارد دلاری انواع محصولات تولیدی استان برای اولین بار ثبت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اختصاص ۹۱ میلیارد تومان برای تملک بنا‌های تاریخی در سال ۱۴۰۲
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • گلایه کشاورزان قزوینی از تاخیر در اختصاص آب
  • محتوای جذاب کتاب به فرهنگ مطالعه کمک می‌کند
  • گلایه کشاورزان از تاخیر در اختصاص آب
  • اختصاص یک درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • اختصاص ۱ درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • اختصاص ۵۲ درصد سهم ارزش افزوده بخش های اقتصادی به بازرگانی و صنعت البرز
  • وقف در حوزه ترویج مطالعه توسعه فرهنگی را به دنبال دارد
  • به‌روزرسانی ماشین‌آلات خدمات شهری شهرداری قم