Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: در مورد احیای فرش قهستان وام‌های اشتغالزایی یارانه‌دار اهدا خواهد شد که مردم باید از این فرصت استفاده کافی را ببرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از درمیان، محمد سعیدی‌کیا صبح امروز در آیین اهدای اسناد اراضی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به واجدین شرایط در شهرستان درمیان اظهار داشت: این اسناد بنا به سفارش رهبر انقلاب برای گشایش کار مردم طبق آیین نامه مصوب اهدا می‌شود و امیدواریم این اسناد مایه آرامش و پشتوانه کارهای اقتصادی شما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: وام‌های اشتغالزایی یارانه‌دار به مردم روستاها داده می‌شود که سهمیه شهرستان درمیان 2 میلیارد تومان بوده اما با درخواست مسئولان و در جهت گشایش کار مردم برای رونق اقتصادی این منطقه محروم مرزی 3 میلیارد تومان دیگر نیز اضافه شده که در مجموع سهمیه شهرستان درمیان 5 میلیارد تومان است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: این وام‌ها برای راه‌اندازی کسب و کار در بخش‌های کشاورزی، صنعت، واحدهای نیمه کاره و غیره قابل استفاده است و فقط باید طرح توجیه اقتصادی داشته باشد.

سعیدی‌کیا با بیان اینکه در مورد احیای فرش قهستان نیز وام‌های اشتغالزایی یارانه‌دار اهدا خواهد شد و مردم باید از این فرصت استفاده کافی را ببرند، افزود: در مورد زمین‌هایی که مشکل دارد نیز با مسئولان استانی مذاکره می‌کنیم و تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: در این مراسم 5 سند از اراضی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به نمایندگی از همه مالکان اهدا شد و مابقی طی مدت سه ماه انجام خواهد شد.

سعیدی‌کیا با تاکید بر فعالیت جدی‌تر این نهاد اظهار داشت: همه باید دست در دست هم تلاش کنیم تا این نهاد انقلابی به معنای واقعی کلمه بنیادی برای مستضعفان باشد.

وی اظهار داشت: این نهاد در بخش‌های خدمات حمایتی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت، توامندسازی و اشتغال با همه توان به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه

نادر نورایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام  و گفت : خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

‌رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع محتلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است