Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@08:01:02 GMT

موتور سیکلت های آینده هوندا (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۰۴۶۹۹

موتور سیکلت های آینده هوندا (+عکس)

هوندا این روزها برای محصولات خود یک فشن و مد سنت‌گرایانه را برگزیده است. شاید این مصداق در مدل مفهومی هاچبک اوربان که در فرانکفورت به نمایش درآمد  یا مدل مفهومی کوپه اسپورت که در نمایشگاه خودرویی توکیو شاهدش بودیم، بیشتر نمود کرد. اینک هوندا این روند را با یک موتور سیکلت تکرار می‌کند.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران ، تنها کافی است به این دوچرخ مفهومی که در نمایشگاه موتورسیکلت‌های EICMA آمده است نگاه کوتاهی بیندازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وسیله " CB4 اینترسپتور" نام دارد و از ترکیب عناصر کلاسیک و فناوری‌های مدرن ساخته شده است.

در این موتور شاهد حلقه چراغ‌های LED رینگ‌ها هستیم که به تولید الکتریسته می‌پردازد. میزان الکتریسته حاصل از این بخش قدرت لازم برای نمایشگر لمسی باک و مخزن را فراهم می‌آورد. این صفحه نمایش قادر به ارائه اطلاعات ناوبری، تماس‌های اضطراری، اتصال با شبکه‌های اینترنتی و اطلاعات مربوط به تلفن سیار سوار می‌شود.

تمام موتور به رنگ مشکی است و در مرکز توسعه و تحقیق هوندا  طراحی شده است. این اولین مدل مفهومی ژاپنی‌ها در خصوص موتورهای آینده نیست. دو سال قبل CB4 را معرفی کرد و اخیرا نیز شاهد مدل مفهومی نئو اسپورت کافه در کنار خودروی کوپه اسپورت هوندا در نمایشگاه خودرویی توکیو بودیم.

 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) وقتی مرسدس بهتر از این نمی‌شود!

در بخش پیشرانه جی تی ۶۳ اس ئی پرفورمنس از تپنده ۴ لیتری توربودوقلو ۸ سیلندر و یک موتور الکتریکی مرتبط با محور عقب استفاده شده است.

به گزارش عصر ایران، این مطلب به طور خاص طرفداران مرسدس بنز را مخاطب خود قرار می‌دهد! زیرا با یکی از عالی‌ترین نمونه‌های این اشراف زاده آلمانی سر و کار داریم. مرسدس- آ ام گ جی تی ۶۳ اس ئی پرفورمنس دو درب کوپه که پرچمدار جدید خانواده جی تی محسوب می‌شود.

در بخش پیشرانه جی تی ۶۳ اس ئی پرفورمنس از تپنده ۴ لیتری توربودوقلو ۸ سیلندر و یک موتور الکتریکی مرتبط با محور عقب استفاده شده است. بخش احتراقی پیشرانه به تنهائی ۶۰۳ اسب بخار خروجی دارد و مجموع خروجی ساختار پلاگین هیبرید ۸۰۵ اسب بخار محاسبه شده است. گشتاور نیز عدد عالی ۱۰۴۷ نیوتن متر را نشان می‌دهد.

شاخص صفر تا ۹۶ کیلومتر طی ۲.۷ ثانیه به ثبت رسیده که این هم یک رکورد بسیار خوب برای کوپه خیابانی مرسدس محسوب می‌شود.

انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از باتری ۶.۱ کیلووات ساعت تامین می‌شود، اما مرسدس بنز به برد الکتریکی خالص آن اشاره نکرده است. در مجموع اطلاعات و جزئیات بیشتر این محصول جدید در روز‌های آینده منتشر خواهد شد.

در بخش جعبه دنده از نمونه ۹ سرعته دوکلاچه و سیستم تمام چرخ محرک اختصاصی فورمتیک پلاس استفاده شده است. رینگ‌های آلومینیومی در اندازه ۲۰ اینچی نصب شده اند که مشتری در حالت آپشن می‌تواند آن را به ۲۱ اینچی ارتقا دهد.

فرمان پذیری عقب و تعلیق تطبیقی به عنوان آپشن استاندارد ارائه می‌شوند.

در سیستم ترمز از کلاس کربن سرامیک استفاده شده که در چرخ جلو روتور‌های ۱۶.۵ اینچی و کالیپر ۶ پیستونه نصب شده و در محور عقب روتور ۱۵ اینچی و کالیپر تک پیستونه فعال است.

مرسدس- آ ام گ جی تی ۶۳ اس ئی پرفورمنس

دیگر خبرها

  • نوآوری و تاب‌آوری، موتور جهش تولید
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • انتقاد شدید خبرنگار کاتالانی اسپورت از وینیسیوس جونیور: چقدر حقیر و کوچکی!
  • علت چرب شدن شمع خودرو و نحوه رفع آن
  • (عکس) لینگشی L؛ وقتی هوندا و دانگ فنگ اتصال برقرار می‌کنند!
  • لینگشی L ؛ وقتی هوندا و دانگ فنگ اتصال برقرار می کنند! (+عکس)
  • اسپورت: بارسلونا آماده فروش آرائوخو است
  • بارسلونا کاپیتانش را برای فروش گذاشت!
  • (تصاویر) وقتی مرسدس بهتر از این نمی‌شود!
  • رونمایی هوندا از خودروی هیبریدی جدید