Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رئیس مرکز روابط عمومی وزارت رفاه : با توجه به استعفای جناب آقای اسلامیان مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری و پذیرش این استعفا از سوی مقام عالی وزارت، آقای صادقی فر مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی با حفظ سمت به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی منصوب شده اند.  
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ روزبه کردونی در ادامه گفت: آقای صادقی فر تا طی مراحل قانونی انتخاب مدیر عامل جدید صندوق بازنشستگی که به زودی انجام می شود به عنوان سرپرست در این سمت مشغول فعالیت خواهد بو

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی

رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن از حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی این صندوق در بخش زیربنایی نهضت ملی مسکن استان خراسان جنوبی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند به نقل از اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن با استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با رئیس هیئت عامل این صندوق، وضعیت احداث مسکن‌های استان بررسی و مقرر شد با توجه به عملکرد مثبت این استان و تامین 4 هزار و 500 هکتار زمین، مساعدت و حمایت لازم از سوی صندوق برای پرداخت هزینه‌های عملیات زیربنایی انجام شود.

رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن میزان پرداختی مراحل اولیه به این استان پس از ارائه مستندات را 2 هزار و 100 میلیارد ریال اعلام کرد.

استاندار خراسان جنوبی هم با بیان اینکه مسکن‌های احداثی طرح نهضت ملی مسکن در 30 شهر این استان به صورت ویلایی در حال احداث است گفت: فقط در بیرجند که مرکز استان است با توجه به محدودیت اراضی، واحدها به صورت 4 و 5 طبقه احداث می‌شوند.

جواد قناعت با اشاره به پیشتازی استان خراسان جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمامی تعهد ساخت مسکن حمایتی این استان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار| ابزارهای گروه مالی تکمیل می شود
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • پوستر فیلم با تصویری از لحظه شهادت کاراکتر اصلی منتشر شد/قهرمان «آن دو»، شهید شاخص کشوری امسال