Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار همدان با تأکید بر اینکه زیارت اربعین باید خالی از هر گونه ریا باشد، گفت: در راهپیمایی اربعین باید مسئول و غیرمسئول درکنار هم قرار ‌گیرند و نباید امتیاز و نشان خاصی برای مسئولان باشد.

علی تعالی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مسئولان در موج جمعیت پیاده‌روی اربعین ذوب هستند، اظهار کرد: خیلی از مسئولان به صورت گمنام در پیاده‌روی اربعین شرکت دارند و اینکه به صورت خاص و مقابل دوربین قرار بگیرند، با خلوص زیارت اربعین تناقض دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آنچه در راهپیمایی اربعین می‌تواند برای فرد نتیجه داشته باشد خلوص است، تصریح کرد: این خوب است که در زیارت اربعین بسیاری از مقامات شرکت می‌کنند و کسی آنان را نمی‌بیند.

تعالی با بیان اینکه روایات صریحی از ائمه(ع) درباره ثواب زیارت اربعین در کتب و احادث نقل شده است، افزود: همه شیعیان از سالهای متمادی به غیر از دوره‌ای که حاکمیت حکومت‌های ظالمی چون عباسی و بنی‌امیه در ممالک اسلامی وجود داشت، این پیاده‌روی را انجام می‌دادند.

پیاده‌روی اربعین نمادی از وحدت شیعیان جهان است

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: امروز شاهد حضور بیش از 200 میلیون مسلمان و غیرمسلمان در این پیاده‌روی هستیم که این تجمع امت اسلامی یک فرصت خاص برای عرض ارادت به صاحت سیدالشهدا(ع) و نمادی از وحدت شیعیان جهان است.

وی تأکید کرد: امروز نه تنها از ایران بلکه از کشورهای خارجی و غیرشیعه به این کاروان بزرگ اسلامی می‌پیوندند و حتی برخی از برادران اهل سنت و مسیحیان در این راهپیمایی حضور دارند.

تعالی با اشاره به اینکه هدف قیام امام حسین(ع) آزادگی و نرفتن زیر بار ظلم بوده است، گفت: این حرکت نشان می‌دهد امت دینی ما با وحدت و همدلی فضایی را ایجاد می‌کنند که در آینده با همبستگی کامل در مقابل هرگونه ظلم و فشار خارجی و ستمگری مستکبرین ایستادگی خواهند کرد.

فرماندار همدان یادآور شد: امروز کشور عراق در آستانه آزادی کامل از دست نیروهای تکفیری داعش است و همین وحدت و همبستگی بود که توانست یک چنین جُرسومه کثیفی را از مملکت عراق ریشه‌کن کند و در سال‌های آینده نیز تأثیرات آن به مراتب بیشتر خواهد بود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار هشترود در بازدید از این کارخانه به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: این نشان ملی به خاطر فعالیت‌های کارخانه بر اساس سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی اعطا شده و جزو کارخانه‌های آرد نمونه استانی است که تاکنون هیچ گونه نارضایتی از آن گزارش نشده است.

فرید قشلاقی ادامه داد: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی هستتد که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.
وی گفت: هفته کارگر، فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده قشری است که پیامبر (صلی الله علیه و آله) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و ما نیز افتخارمان خدمت به این قشر ارزشمند است.

فرماندار هشترود خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول سال‌ها بر کسی پوشیده نیست و در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" این قشر زحمتکش می‌تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین