Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@20:53:16 GMT

تصاویری از محل حادثه مجموعه ورزشی انقلاب (فیلم)

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۰۶۹۴۷

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال/ بهره برداری از اسنو پارک

مدیر مدرسه اسکی اردلان ساوجی با اشاره به فعالیت اسنو پارک در مجموعه تفریحی ورزشی توچال؛ گفت: اسنوپارک یکی از تفریحات مهیج زمستانی است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، عباس الیاسی مدیر مدرسه اسکی شهید اردلان ساوجی با اشاره به افتتاح اسنو پارک در پیست اسکی توچال، گفت: اسنوپارک یکی از شاخه‌های اسکی و فری استایل می‌باشد که امکان تفریحات زمستانی مهیج را برای همه فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: پارک برفی یا اسنوپارک امکان پرش روی تشک بادی، برف‌بازی، تیوب‌سواری و سایر فعالیت‌ها و تفریحات زمستانی را در توچال فراهم آورده‌است.

الیاسی، بیان کرد: خوشبختانه با همراهی جناب آقای مهندس امداد مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال، پیست اسنو پارک برای علاقه‌مندان افتتاح شده و بصورت ایمن آماده پذیرایی از ورزشکاران است.

وی با اشاره به اینکه پیست اسکی توچال در ارتفاع چهارهزار متری از سطح دریا قرار دارد، افزود: شیب ملایم و عرض بسیار زیاد از ویژگی‌های منحصر بفرد این پیست است، که برای آموزش تکنیک‌های اسکی به نوآموزان مزیت خوبی دارد.

مدیر مدرسه اسکی توچال، گفت: پیست اسکی توچال نزدیکترین پیست به پایتخت در دنیاست که با وجود هتل کوهستانی آن امکان ارائه خدمات تفریحی و رفاهی بیشتر را برای گردشگران و ورزشکاران فراهم آورده است.

وی ادامه داد: طول مسیر اسکی از ایستگاه قله تا هتل حدودا دو کیلومتر است که در پیست کوتاه یعنی از مدرسه اسکی تا هتل این مسیر به ۱۰۰۰ متر می‌رسد.

الیاسی عنوان کرد: برخی از ورزشکاران به اسکی روی برف نکوبیده و پودر علاقه دارند که این امکان نیز در دامنه آهار شکراب فراهم شده است.

وی در پایان با دعوت از ورزشکاران و گردشگران برای لذت بردن از فضای زیبای کوه‌های توچال، بیان کرد: دو دستگاه تله اسکی بشقابی هم در مجموعه تفریحی ورزشی توچال وجود دارد که یکی دیگر از جذابیت‌های این پیست بشمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان
  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی
  • ورزشی‌های بیست و هفتم فروردین ماه در استان سمنان
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • ورزشی‌های بیست و ششم فروردین ماه در استان سمنان
  • افتتاح مجموعه ورزشی مرحوم مهجوری در قم
  • تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال/ بهره برداری از اسنو پارک