Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری ویژه‌برنامه اربعین حسینی در ۱۱۳۰ امامزاده و بقعه متبرکه کشور در روز پنجشنبه خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف، درباره برگزاری ویژه‌برنامه روز اربعین حسینی در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور اظهار کرد: ویژه ‌برنامه اربعین حسینی در ۱۱۳۰ بقعه متبرکه کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دیگر برنامه‌های این سازمان در ماه صفر در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور گفت: مراسم رحلت پیامبراکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع)، تجمع لبیک یا رسول‌الله (ص) و مراسم شهادت امام رضا (ع) در روزهای آخر ماه صفر در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار خواهد شد.

شرفخانی یادآور شد: از دیگر برنامه‌های اوقاف در بقاع متبرکه کشور در ماه صفر همایش منشور عزت بود که همزمان با ورود کاروان اسراء به شهر شام و خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) در دوم ماه صفر در ۴۰۷ امامزاده و بقعه متبرکه در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ستاد بزرگداشت مقام معلم به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مسولان استان برگزار شد.   در این نشست در خصوص بزرگداشت هفته معلم در استان بحث و تبادل نظر شد.   استانداریزد با اشاره به جایگاه ارزشمند معلم از همه مسئولان استان خواست با تعامل، همفکری و همکاری برنامه‌های فاخر و پرمحتوایی را در پاسداشت مقام معلمان برگزار کنند.   فاطمی با بیان اینکه معلمان حق بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: باید تلاش شود تا شخصیت والای استاد شهید مرتضی مطهری در این هفته تبیین و معرفی شود.   ساخت هشت مستند با محوریت پیشکسوتان معلم، فضاسازی شهری، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و معلمان شهید، ارائه خدمات و امکانات ورزشی به معلمان، برگزاری تور صنعتی معدنی ویژه معلمان، معرفی چهره‌های ماندگار و رژه سپاس از معلم از برنامه‌های مطرح شده در هفته معلم عنوان شد.

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند