Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:52:42 GMT

انتقال خاص/ «مورینیو» در پاری‎سن ژرمن

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۰۸۱۳۱

انتقال خاص/ «مورینیو» در پاری‎سن ژرمن

مدیر برنامه‌های مورینیو مذاکراتی را با سران تیم ثروتمند فرانسوی انجام داده است و احتمال پیوستن سرمربی پرتغالی به پاری‎سن ژرمن وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از شکست تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل چلسی در رقابت‎های لیگ انگلیس دوباره صحبت از مورینیو، سرمربی همیشه جنجالی این تیم مطرح شده است و روزنامه انگلیسی سان درباره او گزارشی ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد فعلی مورینیو با یونایتد تا ژوئن ۲۰۱۹ اعتبار دارد و به نظر می‎‏رسد او دوست دارد قراردادش را تمرین کند و همه تلاشش را برای بازگرداندن یونایتد به دوران اوج با سرالکس فرگوسن انجام دهد.

اما خورخه مندس، مدیر برنامه‌های این سرمربی پرتغالی مذاکراتی با پاری‎سن ژرمن درباره همکاری آینده مورینیو با این غول فرانسوی انجام داده است. یک فرضیه این است که این‌ها شایعاتی هستند که برای افزایش فشار روی اد وودوارد و سران یونایتد و بالا بردن دستمزد مورینیو ایجاد شدند.

اما فرضیه دیگری هم وجود دارد. مورینیو در رقابت‎های این فصل و تا اینجای کار مغلوب پپ گواردیولا شده که منچسترسیتی‎اش صدرنشین لیگ است. در نتیجه ممکن است با افزایش فشار هواداران و انتقادات رسانه‌ها کار برای ادامه دادن او در لیگ سخت شود.

مورینیو البته تا همین‌جا هم کار بزرگی برای یونایتد انجام داده و کاری که مربیان قبلی در انجام آن ناتوان بودند، یعنی رساندن تیم به لیگ قهرمانان اروپا، را انجام داده است. پس طبیعی است که به دنبال افزایش دستمزد هم باشد. اما او همیشه عاشق چالش است و از آنجایی که پاری‎سن ژرمن مدت‎هاست رویای قهرمانی در اروپا را در سر دارد، شاید مورینیو بی‏میل نباشد که شانسش را در آن تیم امتحان کند. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن

مرد اول میدان در بازی دورتموند و پاری سن ژرمن، یک مدافع بود.

دیدار رفت دورتموند و پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ زنبورها خاتمه یافت. متس هوملس که تاثیر زیادی در استحکام فاز دفاعی دورتموند و ثبت کلین شیت خانگی داشت، در نهایت جلوتر از بازیکنانی چون نیکلاس فولکروگ و جیدون سانچو به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!