Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف استان لرستان گفت: هیئت‌های بدوی و تجدیدنظر اصناف استان با حضور نمایندگان اصناف، سازمان صنعت معدن و تجارت و قضات شعب تعزیرات حکومتی لرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، آرش راشدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از نمایندگان جامعه صنفی بازار که به مناسبت بیست و سومین تأسیس سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد اظهار داشت: اتاق اصناف در واحد بازرسی و نظارت توانسته تعامل سه‌گانه و ویژه‌ای با اداره کل تعزیرات حکومتی استان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت ماده 57 و 72 قانون نظام صنفی افزود: اداره کل تعزیرات حکومتی و اصناف با بهره‌گیری از این ظرفیت قانونی توانسته تا حدودی نسبت به نظارت بر واحدهای صنفی و کنترل تخلفات اقداماتی انجام دهد.

رئیس اتاق اصناف استان لرستان عنوان کرد: سعی در نظارت بیشتر است تا از تخلفات احتمالی و ناشی از عدم قوانین صنفی و قانونی جاری کشور جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: اتاق اصناف از سال 92 اقدام به آموزش‌های اجباری قبل از تمدید و صدور پروانه کسب کرده که معمولاً قوانین نظام صنفی به‌ویژه قوانینی که در ماده 57 و 72 نظام صنفی در راستای تخلفات است را توانسته‌ایم آموزش دهیم.

راشدی تصریح کرد: در سال 95 حدود دو هزار و 500 نفر آموزش داده‌شده و کسانی که به‌واسطه تمدید و یا صدور پروانه کسب مراجعه می‌کنند پس از طی دوره‌های آموزشی و اخذ گواهی شرکت در دوره‌های آموزشی اتاق اصناف معمولاً تخلفات کمتری صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تخلفاتی که شکل می‌گیرد معمولاً به دلیل عدم آگاهی به قوانین است که سعی شده این دوره‌ها را به‌صورت جدی و منظم برگزار کنیم تا سطح این تخلفات به‌صورت خاص کاهش یابد.

وی به احیا هیئت‌های بدوی و تجدیدنظر در استان اشاره کرد و گفت: این هیئت‌ها با حضور نمایندگان اصناف، سازمان صنعت معدن و تجارت و قضات شعب تعزیرات تشکیل و با نظر نمایندگان اصناف و نظر جمعی که در این هیئت‌ها وجود دارد رسیدگی‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/

R41450/P1336/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • نقره داغ شدن تعمیرکار متقلب در قائم شهر