Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس شهرستان نیشابور با اجرای طرح ارتقاءامنیت اجتماعی ۳۵ خرده فروش و سارق را دستگیر کرد.

سرهنگ حسین بیات مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس با محوریت شناسایی و دستگیری سارقان خیابانی خرده فروشان مواد مخدر در مناطق 14 معصوم، ابراهیمی، مرتضی آباد، سی متری، رحمت آباد، فرحبخش و گنبد سبز شهرستان به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح که با مشارکت 14 تیم عملیاتی شروع شد، پس از ردزنی های پلیسی و اطلاعاتی با همکاری ماموران پلیس امنیت، آگاهی،یگان امداد و کلانتری های درون شهری در یک اقدام عملیاتی و ضربتی 27 خرده فروش و 8 سارق دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف 5 دستگاه موتور سیکلت و کشف 4 دستگاه خودرو سرقتی و کشف مقادیری مواد مخدر و مشروبات الکلی خاطر نشان کرد: جلب رضایتمندی شهروندان و تحقق احساس امنیت همواره سرلوحه کار پلیس است.

بیات مختاری با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا و تقدیر از همکاری خوب و شهروندان خاطر نشان کرد: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقاءامنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسطرفرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

R41347/P1486/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد

 سرهنگ "مهدی مهدوی کیا"  اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در بروجرد، پس از هماهنگی قضائی توسط چندین اکیپ از پلیس‌های تخصصی و کوپ در سطح این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

 وی افزود: ماموران این انتظامی با برنامه ریزی هدفمند موفق به کشف ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۷ خرده فروش، کشف ۶ هزار نخ سیگار خارجی، کشف یک دستگاه خودروی سرقتی، کشف ۴ فقره جرایم سایبری و کشف ۲ دستگاه تلویزیون رنگی ۶۵ اینچ سامسونگ به ارزش یک میلیارد ریال شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد توقیف ۷ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف را از دیگر اقدامات این طرح عنوان کرد.

 سرهنگ مهدوی کیا با بیان این مطلب که این گونه طرح‌ها به صورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت، گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • با هرگونه رفتار وکُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین