Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین عزیزی گفت: گوشت‌های وارداتی از کشورهایی نظیر ارمنستان، قرقیزستان و استرالیا تحت شرایط خاص و کنترل شده وارد کشور می‌شوند و در طی بررسی‌های متعدد سلامت آن‌ها تائید و وارد بازار مصرف می‌شود.

وی افزود: تاکنون مشکل جدی در خصوص آلودگی وعدم سلامت گوشت‌های وارداتی وجود نداشته است براین اساس نظارت‌های بهداشتی به طور دقیق انجام شده و ذبح دام توسط هیئت ایرانی در کشورهای صادر کننده گوشت به صورت شرعی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران خاطر نشان کرد: انتقال گوشت‌های صادراتی از کشورهای همسایه، توسط خودروهای مجهز به سردخانه و از کشورهایی نظیر استرالیا توسط کشتی به کشور صورت می‌گیرد. این در حالی است که به علت طولانی بودن مسافت انتقال گوشت‌ها به کشور، برای چندمین بار سلامت گوشت‌ها بررسی و مورد آمایش قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: بنا بر دستورالعمل‌های موجود، امعاء و احشاء دام‌های ذبح شده در کشورهای صادر کننده به هیچ عنوان وارد کشورنمی شود چرا که این محصولات به دمای خاصی برای نگهداری نیاز داشته و قابلیت حمل آن وجود ندارد.

عزیزی در پایان اذعان داشت: سیاه زخم، تب کریمه کنگو و انواع انگل‌ها از جمله بیماری‌های قابل انتقال از دام است که به منظور جلوگیری از انتقال این بیماری‌ها به انسان، گوشت‌های وارداتی و ذبح کشتارگاه‌ها چندین بار مورد آزمایش قرار می‌گیرند. در این بین انگل‌ها تنها بیماری‌هایی هستند که با وجود بررسی ها، قابل انتقال به انسان هستند.

میزان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 وب سایت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، ویدیوی ی از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسول گری ایران در دمق منتشر کرد که حاوی تصاویر تازه‌ای است. این ویدیو که به ریشه‌های این حمله نیز اشاره دارد، می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • نحوه درست کردن کروسان نوتلای تازه در ایتالیا (فیلم)
  • پایانی بر واکنش‌ها به جنجال نصیری نیست حمله تازه از یک اصلاح‌طلب
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل
  • پرخطرترین مشاغل برای کارگران/ این بیماری ها سلامت کارگران را تهدید می کند
  • روایت تازه از شکسته شدن سد در کنیا
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید