Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: بدهی‌های معوق واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان لرستان مشمول طرح بخشودگی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، بختیار رازانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: تمامی تعدیل بدهی‌های معوق واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با توجه به منویات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بخشوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با مهلت این بخشودگی را تا پایان آبان ماه امسال اعلام کرد و افزود: واحدهای صنعتی که مشمول پرداخت تعدیل بدهی‌های معوق به این شرکت بوده و تاکنون موفق به پرداخت مبالغ مذکور شامل اصل بدهی و تعدیل معوقه نشده‌اند می‌توانند تا پایان آبان ماه امسال با مراجعه به این شرکت از این طرح بخشودگی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان یادآور شد: واحدهای صنعتی و صنفی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که مشمول پرداخت تعدیل بدهی‌های معوق هستند در صورت پرداخت 50% اصلی بدهی مشمول 65% و در صورت پرداخت 100% اصل بدهی مشمول 80% بخشودگی خواهند شد.

وی درروند بازدید از شهرک صنعتی شماره دو خرم‌آباد و واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک، تأمین زیرساخت‌های صنعتی ازجمله آب، برق، گاز و تلفن برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی را ازجمله وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی خواند و تأکید کرد: این شرکت برای تأمین زیرساخت‌ها و انجام پروژه‌های زیربنایی شهرک‌ها تمام تلاش خود را کرده و مشارکت صاحبان صنایع واحدهای در پرداخت به‌موقع حقوق انتفاع سهم بسزایی در سرعت و تکمیل پروژه‌های عمرانی موردنیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی خواهد داشت.

انتهای پیام/

R41450/P1336/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث

رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار