Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماهنگ «سفیران عشق» با مدیحه ای لشکر صاحب زمان آماده باش صادق آهنگران توسط سازمان هنری اوج به تولید رسید که در هفته دفاع مقدس پخش می‌شود

به گزارش مشرق - نماهنگ ویژه "سفیران عشق" به همت مرکز ماوا مراحل پایانی تولید را پشت سر گذاشته است و در هفته آتی در آستانه هفته دفاع مقدس منتشر خواهد شد.

این نماهنگ که موضوع آن ارتباط اعتقادی میان رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم است، تلفیقی از سرودی جدید از گروه سرود فرزندان ایران با مدیحه پرخاطره "ای لشکر صاحب زمان آماده باش" است که سال‌ها پیش با نوای آشنا و حماسی حاج صادق آهنگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرود توسط "میلاد عرفان پور" سروده شده است و کارگردانی این نماهنگ را نیز کارگردان نام آشنای کشور مهران علوی بر عهده داشته است که پیش از این نیز نماهنگ‌های مختلفی از محصولات مرکز ماوا را به تصویر کشیده بود.

نماهنگ «سفیران عشق» با صدای گروه سرود فرزندان ایران و همکاری حاج صادق آهنگران در روزهای آغازین هفته آتی و در استقبال از هفته دفاع مقدس در فضای مجازی و شبکه های مختلف صدا و سیما منتشر خواهد شد.

علاقمندان می توانند در ادامه تیزر این نماهنگ را از نظر بگذرانند

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ همزمان با آغاز هفته سلامت و در اولین روز از هفته سلامت، زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی اراک به صدا درآمد.

از یکم تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به عنوان هفته ملی سلامت نامگذاری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در مراسم نواختن زنگ سلامت در دبستان حاج کاظمی گفت: حدود ۶۲ هزار دانش آموز با عنوان همیاران سلامت آموزش دیدند که یک چهارم دانش آموزان استان مرکزی می‌شود.

مولوی افزود: اگر دانش آموزی سلامت جسمی داشته باشد، میتواند هم آموزش خوب ببیند و هم پرورش خوبی داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم با بیان اهمیت سلامت در جامعه گفت: هرکشوری برای پیشرفت نیاز به نیروی جوان سالم دارد بنابراین باید از خانواده‌ها و آموزش و پرورش اقدام کرد، زیرا خانواده رکن مهمی است.

امانی افزود: برنامه‌های مختلفی در مدارس باهمکاری دانشگاه علوم پزشکی در زمینه‌های مختلف از جمله آموزش بهداشت جسمی، دهان و دندان و سایر موارد برگزار می‌شود که به عنوان سفیران و همیاران سلامت همکاری می‌کنند.

روغنی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی هم با اشاره به شعار هفته سلامت با عنوان سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت گفت: دانش آموزان سفیران سلامت هستند که همراه با مراقبان سلامت آموزش‌های لازم در زمینه بهداشت فردی و اجتماعی، تحرک بدنی و سایر موارد را می‌بینند و به خانواده منتقل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزییاتی از تازه‌ترین پروژه ابوذر روحی/ این یک نماهنگ متفاوت است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی
  • بانگ آزادی شنیدنی شد
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد