Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال شهرداری آستارا با 30 امتیاز صدر نشین نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال بزرگسالان گیلان شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز گیلان در هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتبال گیلان ، جام گیل تیم شهرداری آستارا 6 بر 4 ملوان ب انزلی را مغلوب کرد، شهرداری رضوانشهر یک بر صفر شهرداری کوچصفهان را شکست داد، شاهین انزلی 2 بر صفر از سد چای ناطق لاهیجان گذشت، دیدار کادوس ماسال با استقلال رشت یک- یک مساوی شد، فریفته صومعه سرا 2 بر صفر برابر مهتاب بافت شفت به پیروزی رسید و مصاف ملوان جوان رشت با شهرداری کلاچای بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب تیم شهرداری آستارا در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال بزرگسالان گیلان، جام گیل با 30 امتیاز صدر نشین شد. تیم های چای ناطق لاهیجان با 24 و شاهین بندر انزلی با 23 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال

استقلال ملاثانی تیم قعرنشین لیگ دسته اول فوتبال را در دیداری خارج از خانه شکست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، از ساعت 16:15 امروز (سه‌شنبه) در سومین روز از هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول، خوشه طلایی میزبان استقلال آبی‌پوش ملاثانی بود که در پایان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و به سقوط نزدیک‌تر شد.

علی فاتح در دقیقه 19 و دانیال مومنی در دقیقه 40 برای میهمان گلزنی کردند تا این تیم با پیروزی زمین بازی را ترک کند.

بعد از پایان این دیدار خوشه طلایی با 15 امتیاز در رده هجدهم و قعر جدول لیگ دسته اول ایستاده و استقلال ملاثانی با 33 امتیاز در جایگاه دوازدهم جای گرفته است.

همچنین بعد از پایان دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول، خیبرخرم آباد با 61 امتیاز صدرنشین است و چادرملو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • حمله هاشمی‌نسب به میثاقی؛ درباره ما حرف نزنید!
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال