Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@05:34:30 GMT

سقوط دو دختر جوان از روی پل چمران + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۱۱۶۲

سقوط دو دختر جوان از روی پل چمران + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ ظهر امروز (شنبه) 29 مهرماه دو دختر جوان خود را از روی پل چمران اصفهان به پایین پرت کردند. هنوز اطلاع دقیقی از این حادثه در دست نیست.


منبع: شهروندخبرنگار - اصفهان

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

 

دو دختر جوان از روی پل چمران اصفهان سقوط کردند + فیلم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چمران: فعلاً برنامه‌ای برای تغییر طرح ترافیک در پایتخت نداریم

رئیس شورای شهر تهران درباره احتمال تغییر طرح ترافیک در سال آینده گفت: «تا این لحظه طرح جدیدی به شورا ارسال نشده و هنوز مشخص نیست.»

به گزارش تسنیم، مهدی چمران امروز پیش از آغاز دویست‌وبیست‌وسومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد‌: «در جلسه امروز در ابتدا آقای امانی، عضو شورای شهر تهران، گزارشی را از محله مجیدیه جنوبی در منطقه ۸ ارائه خواهد کرد و در ادامه انتخاب قائم‌مقامان ذی‌حساب شهرداری تهران در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت.»

وی افزود: در ادامه جلسه نیز با توجه به اینکه هنوز اساسنامه دو سازمان از جمله بهشت زهرا (س) و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به تصویب نرسیده است، این دو موضوع در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت و چنانچه زمان اجازه بدهد به بررسی پرونده باغات خواهیم پرداخت.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به این موضوع که آیا مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از مترو تهران و حومه استعفا داده است، تصریح کرد: در این خصوص خبری ندارم، البته مدیرعامل مترو متن مصاحبه اخیر خود را با یکی از رسانه‌ها برای بنده ارسال و گفته بود که صحبت‌های بنده (مدیرعامل) عوض شده بود که ان‌شاءالله همینطور باشد!

چمران در ارتباط با احداث تراموا گفت: در این ارتباط در سال ۱۴۰۳ بودجه‌ای برای مطالعه این مد از حمل و نقل برای شهرداری تهران پیش‌بینی شده است البته قرار نیست تراموا به صورت ریلی در پایتخت احداث شود و شبیه اتوبوس‌های ۳ کابین خواهد بود.

وی همچنین درباره اظهارنظر شهردار تهران مبنی بر اینکه سال آینده، سال بهار حمل‌ونقل خواهد بود و ترافیک کاهش می‌یابد، افزود: امیدواریم که همه موارد دست به دست هم بدهد تا این مسئله محقق شود، البته در این ارتباط نیاز به همکاری و همراهی مردم است و ان‌شاءالله با تامین واگن‌ها و اتوبوس‌های جدید شرایطی فراهم شود که مردم کمتر از خودرو‌های شخصی استفاده کنند و این مسئله می‌تواند باعث کاهش بار ترافیک در پایتخت شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سؤال که آیا طرح ترافیک در سال آینده تغییر می‌کند، گفت: تا این لحظه هنوز طرح جدیدی به شورا ارسال نشده و هنوز مشخص نیست.»

چمران همچنین در ارتباط با ساخت و تولید اتوبوس توسط کارخانجات داخلی گفت: «در این ارتباط نیز قرارداد‌هایی بسته شده و با توجه به شرایط اتوبوس‌ساز‌ها قرار بود ماهیانه ۵۰ دستگاه اتوبوس تحویل داده شود که این تعداد در برخی از ماه‌ها تحویل داده نمی‌شود، البته ما مطلع هستیم که آن‌ها نیز مشکلات خود را در فرآیند ساخت اتوبوس دارند.»

دیگر خبرها

  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو بازداشت شد
  • بازداشت مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو
  • بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران
  • عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران بازداشت شد
  • اغفال دختر دانشجو به بهانه ازدواج در غرب تهران/ مرد جوان بازداشت شد
  • استنشاق گاز در پی نقص لوله بخاری جان ۲ جوان را گرفت
  • چمران: فعلاً برنامه‌ای برای تغییر طرح ترافیک در پایتخت نداریم
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه
  • ساخت خوابگاه برای ۱۰۰۰ دختر دانشجو در غرب کشور/ معرفی ۱۲۰۰ زوج جوان برای دریافت تسهیلات «ایران جوان»