Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس می‌ گوید نمی شود طاهری را با زور در این باشگاه نگه داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا حاجی بیگی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد نشست روز گذشته‌اش گفت:

همان‌طور که در جریان قرار دارید الحمدالله مشکلاتی که در سر راه باشگاه برای گرفتن مجوز حرفه‌ای از سوی AFC وجود داشت با تدابیری که صورت گرفت از پیش رو برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث مالیات‌ها هم به تعویق افتاد. کارها خیلی خوب پیش رفت و با هماهنگی هیئت مدیره یکسری اقدامات لازم انجام شد تا باشگاه از این شرایط بحرانی خارج و مشکلات تقریباً حل شود.

محمدرضا حاجی بیگی در واکنش به این سؤال که «چرا مسئولان باشگاه پرسپولیس که مدعی‌اند با طلبکاران خود تسویه حساب کرده‌اند به گفته علی دایی با وی صحبتی نداشته‌اند؟»، یادآور شد:

در مورد برخی مسائل حق مطلب ادا نشده است و به نوعی کم لطفی می‌شود. باشگاه بدهی‌هایی را که قطعی شده است، تسویه کرد و چنانچه طلب دایی هم قطعی شود با او نیز تسویه حساب خواهیم کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه دایی بابت طلبش از باشگاه پرسپولیس از کمیته استیناف حکم دارد، یادآور شد:

در این مورد نمی‌دانم مشکل چیست و ترجیح می‌دهم اظهارنظری نداشته باشم.

حاجی‌ بیگی درباره تکلیف نهایی علی‌ اکبر طاهری در باشگاه پرسپولیس نیز عنوان کرد:

روز گذشته که خدمت وزیر ورزش بودیم او به مانند اعضای هیئت مدیره باشگاه اصرار داشت که طاهری به کارش در پرسپولیس ادامه دهد و قرار است بعد از اینکه طاهری از سفر برگشت او را متقاعد کنیم تا بماند. البته شاید طاهری مشکل شخصی دارد که پنج بار از سمت خود در باشگاه پرسپولیس استعفا داده است و در این زمینه ما دخالتی نمی‌کنیم. اگر طاهری علاقه‌مند به ادامه کار باشد حتماً می‌ماند در غیر این‌صورت به او اجبار نمی‌کنیم.

وی در ارتباط با اجرای قانون منع فعالیت بازنشستگان که از سوی مجلس تصویب شده است و سازمان بازرسی کشور اجازه نخواهد داد مدیران بازنشسته در ارگاهن‌های دولتی مشغول به کار شوند، یادآور شد:

این قانون هنوز به ما ابلاغ نشده است و به این خاطر نمی‌شود اظهارنظر دقیقی کرد. به‌هرحال ما هم شنیده‌ایم که طبق قانون مصوب مدیران بازنشسته نمی‌توانند پست‌های دولتی حتی به صورت رایگان دریافت کنند، مگر در شرایطی خاص، اما تا زمانی که این قانون ابلاغ نشده، نمی‌شود صحبت قطعی کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان در پاسخ به این پرسش که «آیا وزیر ورزش گزینه خاصی را به هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای جانشینی علی‌اکبر طاهری معرفی کرده است یا نه؟»، گفت:

تا الان که من با شما صحبت می‌کنم وزارت ورزش با هیچ احدی برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره نشده است و گرشاسبی تا زمانی که طاهری از سفر برگردد کارهای اجرایی را در باشگاه انجام خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید