Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@09:09:27 GMT

حاج قاسم خطاب به جهاد مغنیه؛ جایت خالیست

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۱۵۳۵

حاج قاسم خطاب به جهاد مغنیه؛ جایت خالیست

خبرگزاری میزان- صفحه منتسب به سرلشکر قاسم سلیمانی در اینستاگرام با انتشار تصویری از مراسم ختم حاج حسن سلیمانی خطاب به جهاد مغنیه نوشت: جایت خالیست.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، صفحه منتسب به سرلشکر قاسم سلیمانی در اینستاگرام با انتشار تصویری از مراسم ختم حاج حسن سلیمانی خطاب به جهاد مغنیه نوشت: جایت خالیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجراِی انتشار فیلم گم‌شدن پسربچه ۱۳ساله در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: به‌دنبال انتشار یک فیلم در فضای مجازی مبنی بر گم‌شدن پسر نوجوان در پایتخت، تحقیقات آغاز و مشخص شد که این موضوع صحت ندارد.

به گزارش تسنیم، سردار علی ولی‌پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: اسفندماه امسال، در پی اعلام فقدانی یک پسربچه 13ساله در تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مادر این پسربچه گمشده در جریان تحقیقات فیلمی از خود در فضای مجازی منتشر و با بیان اینکه فرزندش چند روزی می‌شود که گم شده است، از مردم درخواست کمک کرد اما این در حالی بود که اقدامات نشان می‌داد اظهارات وی در فیلم مذکور کذب است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین گام متوجه‌ شدند پسر نوجوان به‌خاطر اختلاف خانوادگی و جدایی پدر و مادرش نزد عموی خود زندگی می‌کند و اظهارات مادر وی در فضای مجازی صحت ندارد.

سردار گودرزی با ابراز اینکه فقدانی این پسر نوجوان 20 اسفند به پلیس آگاهی اعلام و در همان روز نزد عموی خود پیدا می‌شود، عنوان کرد: تحقیقات کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی میدان تقاطع شهید سلیمانی به ایستگاه آخر رسید
  • میزان تولیدات بخش دام و طیور قم افزایش می‌یابد
  • اعلام میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات
  • ایجاد ۱۸۸۴ فضای ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی
  • از عوامل انتشار خبر دروغ برکناری مخبر شکایت شد
  • احسان صالحی: از عوامل انتشار خبر دروغ برکناری مخبر شکایت شد
  • میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به ۵۹.۱۸ درصد رسید
  • میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به ۵۹.۱۸ رسید
  • ماجراِی انتشار فیلم گم‌شدن پسربچه ۱۳ساله در تهران
  • سید موسوی